Mine områder
Hjelp
Anne Liv Skjeggedal
CHAMPION **

Sum på variable transaksjoner

av Anne Liv Skjeggedal

Hei,

Vi har mange timelønnede, hvor lønnsartene blir lagt på variable transaksjoner.

Er det mulig å se sum på dette?

Jeg får bare frem antall:

AnneLivSkjeggedal_0-1642497661281.png

 

4 SVAR 4
Ronny Årdal
PARTNER

av Ronny Årdal

Hei,

Trur ikkje du får til å vise det i det skjermbilde for variable transaksjoner, det viser berre dei verdiane som er registerert. Timelønna ligg jo på den enkelte ansatte og vil bli generert i lønnskøyringa. 
Du kan få den oversikten du etterlyser ved å gå i Payroll, og velge Rapporter | Transaksjoner | Transaksjoner, detaljert og deretter gjer eit utval på den pågåande lønnskøyring (vil vel bli foreslått automatisk) og deretter filtrerer på timelønnsarten du har oppretta eller f.eks overtidsarter i eksempelet her. Då får du oversikt over sats og sum til utbetalting, og kan og ta det over til Excel om du vil.

Ronnyrdal_0-1642664193113.png

 

Anne Liv Skjeggedal
CHAMPION **

av Anne Liv Skjeggedal

Ja, det vet jeg.

Men tenker at siden det er et felt med "sum" så bør det vel gå an å se summen her også?

Ronny Årdal
PARTNER

av Ronny Årdal

Kan forsåvidt vere einig i det, men du har ikkje registrert sats/sum på denne lønnsarten kun antall. Det som ligg i variable transaksjoner er "input" til lønnskøyringa, og så blir lønna generert i Payroll modulen (eller lønnsmotoren om du vil), og då først blir summen for timelønn på den enkelte rekna ut slik eg har forstått korleis Payroll fungerer.

 

Andre lønnsarter kan ha sats og/eller sum og derfor er desse kolonnene i visninga. Men er einig at det kan virke litt ulogisk i denne visninga.

Anne Liv Skjeggedal
CHAMPION **

av Anne Liv Skjeggedal

Okei, takk for svar 🙂

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"