Mine områder
Hjelp

Utfordring med bl.a. å legge til vedlegg under "Behandle dokument" (av godkjenner)

av Liv-Hege Roberg-Ringheim1

Hei.

Jeg må av og til legge til ekstra vedlegg på reiseregninger for ansatte etter at de har kommet til meg for godkjenning. Dette gjør jeg da som godkjenner i nedtrekksmenyen "Behandle dokument".

Noen ganger tar det ganske lang tid før dokumentet synes, men jeg godkjenner den ikke før jeg har sett at det ekstra vedlegget ligger der.

Nå oppdaget jeg at en av regningene har mistet dette vedlegget (ny regning fra februar). Jeg er 100 % sikker på at den lå der før jeg godkjente regningen. Jeg har på denne regningen også korrigert utleggstype på et vedlegg.

 

Jeg har et annet eksempel på en regning fra februar hvor vedlegget jeg har lagt til fortsatt ligger der, men i denne er det ingen korreksjoner av utleggstype.

 

Kan man ikke både legge til vedlegg og korrigere utleggstype på samme regning?

 

Vi opplever også andre problemer i systemet som f.eks. at en ansatt slettet et vedlegg på et utlegg og la til et annet. Han sjekket at det riktige vedlegget lå der og sendte det videre. Da regningen kom til meg, var det det gamle vedlegget som fortsatt lå der. Han prøvde flere ganger. Til slutt måtte jeg legge det riktige vedlegget til på regningen på samme måte som beskrevet over (under Behandle dokument).

 

Slike problemer gjør at systemet oppleves ustabilt og upålitelig. Ikke minst er det ressurskrevende. Så jeg håper det finnes gode svar og løsninger på problemene.

 

Mvh Liv-Hege

0 SVAR 0
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"