Mine områder
Hjelp
Turi Silde Hjellestad
CONTRIBUTOR ***

VIsma.net Payroll - Erfaringer

av Turi Silde Hjellestad

Vårt firma vurderer å gå fra Huldt & Lillevik Lønn og over til en skybasert løsning som Visma.net Payroll. Det hadde vært fint om dere som har brukt dette systemet en stund kunne dele deres erfaringer. Hva er det beste med Visma.net Payroll, og hva kunne vært forbedret? 

8 SVAR 8
Tine Guldbrandsen
CONTRIBUTOR *

av Tine Guldbrandsen

Vi gikk over i 2021.  Er over hode ikke fornøyd og gruer meg til lønnskjøringer. Ser etter om vi kan finne andre alternativer. 

Venke Sørøy
CONTRIBUTOR ***

av Venke Sørøy

Vi holder også på å bytte lønnsssystem. Kan du si litt mer hva dere er mest misfornøyd med ? 🙂

Blir veldig bekymret når det er så mange som er misfornøyd med Pay Roll. 

BelindaHagen
CONTRIBUTOR **

av BelindaHagen

Vi gikk over fra H&L for litt over ett år siden, og jeg ville ikke gjort det en gang til.. Payroll har enn så lenge flere store mangler og en del feil som er helt ugreit, slik jeg ser det. Dessverre er veien tilbake mer kronglete enn frem... 

wentam
CONTRIBUTOR ***

av wentam

Vi byttet fra H&L til Payroll fra september 2020, og jeg sier bare: hold på H&L så lenge du kan!

Det er et innlegg "retro-inkonsistens" her som tar opp forhold som jeg kjenner igjen - les det. For meg føles det mange ganger som å ha tatt mange skritt tilbake ved å bytte. Payroll har en vei å gå for å bli like bra som H&L, dessverre.

Hanna Eid
VISMA

av Hanna Eid

Hei! 

Synd å høre at du ikke er helt fornøyd med løsningen. Ta gjerne kontakt med meg direkte med de tilbakemeldingene du måtte ha, så kan vi ta med oss innspillene når vi jobber videre med løsningen. 

 

Mvh

Hanna

wentam
CONTRIBUTOR ***

av wentam

Sender deg gjerne noen eksempler!

mvh Wenche

Hanna Eid
VISMA

av Hanna Eid

Flott, send de gjerne til meg på mail: Hanna.eid@visma.com

 

Mvh

Hanna

Nils Fossum
ACTIVE CONTRIBUTOR *

av Nils Fossum

Jeg er for fersk til å ha gjort meg de store erfaringene enda. Synes bildet for registrering av ansatte var mye hyggeligere i Payroll. Lønnsslippen er foreløpig dårligere men skjønner at det jobbes med en ny. Har fått signaler om at rapporter er en utfordring for de som er vant med Huldt & Lillevik eller Visma Lønn og det får du nok straks høre mer om 😉 Det jeg liker er at ideer man sender inn ifm. Payroll trolig har mye bedre odds en ideer du måtte komme med for H&L. For i det systemet er det nok nødvendig vedlikehold som prioriteres og ikke bygging av ny funksjonalitet. Sånn blir det naturlig nok i et produkts sluttfase.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"