Mine områder
Hjelp

Regler for når ansatte skal få overtid og annen lønnskompensasjon

av Gunnar Glendrange (Oppdatert ‎20-05-2019 09:18 av Gunnar Glendrange VISMA )

I Visma.net Time holder vi på å utvikle muligheter for å definere hvordan arbeidet tid skal avlønnes.

 

Drømmen er at alle ansatte bare kan registrere når de har jobbet, fra / til klokkeslett, så vet løsningen hvordan timene skal avlønnes. Med andre ord, definere regler for overtid osv  (inkl når 50%, når 100% osv).  Det kan også defineres at timer på f.eks lørdag og søndag skal avlønnes spesielt.

 

Høres dette interessant ut?   Da vil vi gjerne høre fra deg!  

Send meg en mail (gunnar.glendrange@visma.com), så tar jeg kontakt.

 

Da hører jeg vel fra deg? 🙂

 

 

 

 

 

 

5 SVAR 5
johnerikjohnsen
PARTNER

av johnerikjohnsen

Dette er nå implementert i Calender.

 

Ble lansert 04.02.2022.

Karstein Opstad
CHAMPION ***

av Karstein Opstad

Hei, dette er trolig et meget aktuelt tema for mange. Vi har savnet en slik funksjonalitet i mange år.
For vårt vedkommende bruker vi Smartdok til timefangst, og så blir lønna kjørt gjennom Visma.net lønn.

Funksjonaliteten burde kanskje ligge i Smartdok?

Smartdok er eid av Visma, og har rundt 70.000 daglige brukere, så der burde det være mulighet for å få gjort noe.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Fikk beskjed fra Gunnar at han ikke jobber med timeregistreringsmodulen lenger. Vet noen om statusen til denne saken?

EndreK1
CONTRIBUTOR *

av EndreK1

Noe nytt her? Langt unna å kunne bygge inn ulike regelsett for noe mer automatikk i registreringer?

av Gunnar Glendrange

Saken fikk lav respons. Litt som følge av det, ble andre ting prioritert før. 

Men vi vil gjerne høre fra kunder med behov, ikke minst hva det konkrete behovet er. 

Så skrive gjerne litt om det her (eller send mail til gunnar.glendrange@visma.com

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"