Mine områder
Hjelp
Toril Dyrhovd
CONTRIBUTOR *

hvor mange bør ha tilgang til Visma Autoinvoice?

av Toril Dyrhovd

Vi har flere avdelinger som fakturerer til det offentlige. De som har tilgang til Visma Autoinvoice er foreløpig bare to i admistrasjonsavdelingen (som jobber med å få dette i gang).
Problemstillingen er at de som fakturerer ønsker å få melding om hvilke fakturaer som er blitt sendt elektronisk. Jeg har sagt at dette kan dem (foreløpig) se på kunden. Dersom kunden er registret med EDI-profil under ordreregler, så blir fakturaen sendt elektronisk.. Mitt spørsmål Kan vi opprette en bruker for hver avdeling som kan ha tilgang til Visma Autoinvoice og da kun se de sendte fakturaer? De bør ikke ha mulighet til å endre på noen innstillinger. Hvordan løses dette andre steder?

16:12 Det er mulig det ikke er nødvendig.. Jeg har nå definert et tabelloppsett i Ordreticker som viser Edi Status = viser fakturaer som er sendt elektronisk, samt Printerprofilnavn, - da ser vi også hvilke fakturaer som er sendt via e-post.

1 SVAR 1
Godkjent løsning
Simen Veum
VISMA

av Simen Veum

Hei, ser ut til at din løsning gir deg den informasjonen som du trenger.

Oversikt over hvilke fakturaer som har blitt sendt fra Visma Global til Visma Autoinvoice for videreformidling.

 

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"