Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Feilmld A-ordningen, tilbakemelding

av Anonymous

Hei, får disse feilmld etter innsending:

"Arbeidsforhold-Arbeidsforhold id: 119-19910801-1, Type ordinærtArbeidsforhold"

og

"Inntektsmottakere med ordinært eller maritimt arbeidsforhold må knyttes til en virksomhet"

I denne virksomheten jeg skal innrapportere er det mange underenheter, hvor 2 av de ikke er tilknyttet butikkene, men administrasjonen med det juridiske enhetsnummeret. Er det derfor denne feil kommer? Godtar den ikke dette?

 

Mvh Lene Røsjø Pretorius

Økonomisenteret Røyken AS

4 SVAR 4
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

En av våre kunder får samme melding. Alle ansatte har hovedarbeidssted både på ansattkort og transaksjoner i godkjent lønn.

Er dette en systemfeil?

JornFox
CONTRIBUTOR *

av JornFox

Jeg får også opp den samme feilmelding på den ene klienten,(på samtlige ansatte) Sender inn for 2 andre firmaer, og så lagt jeg kan se er oppsettet helt likt, men her kommer ikke dette som feilmelding ? noen som har tilsvarende problem ?

mvh

Jørn Fox

jjf

av Svein Kåre Yttergård-Strand

Hei!

 

Jeg har gått gjennom alle ansatte hos en av våre klienter, og alle er tilknyttet arbeidssted, som igjen er knyttet mot underenhet sitt virksomhetsnummer. Likevel kommer denne feilen opp, hvorfor?

 

 

Mvh

Svein Kåre Yttergård-Strand

 

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Hovedarbeidssted som ligger på ansattbildet må være registrert med underenhetsnummer/virksomhetsnummer som du finner i Brønnøysund. Arbeidsstedet som tilknyttes transaksjonene i lønnsregistreringen må ikke nødvendigvis være tilknyttet underenhetsnummer/virksomhetsnummer.

For videre support ta kontakt med oss eller din forhandler.

Mvh Anniken

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"