Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Kontoforespørsel - PageUp/PageDown

av Anonymous

Vi har oppgradert til versjon 10.10. I releasenotes står det følgende:

Kontoforespørsel - PageUp/PageDown i søkebildet. Når man via F12 søkebildet sorterte på et felt for deretter å bla med PageUp/PageDown så fulgte sorteringen alltid standard felt og ikke feltet det var sortert på. Dette er nå korrigert.

Men dette fungerer ikke optimalt hos oss. Denne innstillingen tilbakestiller seg hver gang vi lukker kontoforespørsel, slik at vi må trykke F12 og sortere på kontonummer hver gang vi vil bruke denne funksjonen. Tidligere husket Global dette valget.

6 SVAR 6
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Vi tester dette i versjon 11.13 og det fungerer som det skal. Dersom du velger F12 og deretter passer på å sette fokus i kontonummer-feltet og deretter lukker dialogen og benytter page up-page down søker den numerisk. Global husker også dette dersom du logger inn og ut. 

Dersom du opplever det annerledes, ta kontakt med support så kan de se på det sammen med deg.

 

Mvh

Levi Ekeberg
CONTRIBUTOR **

av Levi Ekeberg

Ble dette glemt rettet i versjon 11?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei,

Dette er meldt inn til vår utviklingsavdeling og vi vil endre rutinen ytterligere til versjon 11 som forventes i slutten av Juni dette året. 

Mvh

Tonje Fineide

Produktsjef

Visma Global

Levi Ekeberg
CONTRIBUTOR **

av Levi Ekeberg

Frustrerende at denne funksjonen ikke fungerer som før. Var ikke klar over hvor mye jeg brukte den før den begynte å tulle. Hadde standard sortering på kontonummer og pleide f.eks bare å skrive inn et kontonummer i nærheten av den kontoen jeg skulle finne for så å bla med pageup/page down. Det fungerer ikke lenger, MEN dersom man først trykker F12 og og klikker på en konto inne i popupvinduet og deretter enter for så å gå tilbake til feltet kontonummer så fungerer det slik som før. MEN dette er jo ikke akkurat en forbedring av brukervennligheten så håper Visma fikser dette asap!

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hvis du får svar eller finner ut av det, så send meg gjerne en melding. Er som du sier veldig irriterende.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Vi opplever det samme problemet hos oss. Veldig irriterende at dette ikke virker når man skal bevege seg effekivt mellom konti.

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"