Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Ønske: Tilgangsstyring Expense

av Anonymous

Hei,

 

Jeg har i dag oppdaget en sak angående tilgangsstyring i Expense under settings. 

Når jeg oppretter en bruker i Expense setter jeg på "Expense Regular User". Brukeren får da tilgang til Expense. Hvis jeg gir brukeren tilgang til brukergruppen til bedriften så får brukeren tilgang til "Expense Company Administrator" automatisk, uten at jeg har haket av for denne tilgangen. Mine lisenser på "Expense Company Administrator" blir ikke minket. Brukeren får i tillegg tilgang til Approval. 

Skal det være slik?

Jeg sjekket i tillegg tilganger til Expense og Approval på forskjellige firmaer. Jeg brukte min egen bruker som eksempel. Jeg er "Expense regular User", "Expense Comany Administrator" og "Expense Approver" på ett firma (uten brukergruppe). I tillegg er jeg "System Administrator" på ett annet firma. Jeg prøvde nå å gi meg selv tilgang i Approval på et annet firma for attestering av faktura. Jeg huket av på brukergruppe og tilgangen "Approver". Da fikk jeg følgende feilmelding: (feil-id = 1471aab8-cb5f-47a9-9395-770162eb7e82).

Skal jeg som bruker i Expense ikke ha mulighet til å være bruker i Approval samtidig?

Eller: Kan ikke en bedrift både ha Visma.net Expense og Visma.net Approval?

 

Mvh. Christina Tro

1 SVAR 1

av Helga Marie Auran

Hei,

Jeg har undersøkt denne med produktansvarlig og support hos oss.

Det er lenge siden du la inn dette innlegget og vi håper du har funnet ut av det. Mye har skjedd med løsningene siden ifjor, så forhåpentligvis så er ikke dette en realitet lengre.

Hvis du ikke har funnet ut av det så vil jeg anbefale deg å ta kontakt med support for å finne en løsning.

Vennlig hilsen,

Helga/Community Manager Visma


Kind regards,
Helga
Give a 'like' if you found this useful or/& 'accept the solution ' if it was the answer to your question. This helps others in the Community! 🙂
Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"