Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Ønske om mer integrasjon mellom VB og VDC

av Anonymous

Hei,

 

Har fått inn et ønske fra bruker av Visma Business og Visma DokumentCenter jeg tenkte å dele med dere og sette som ønske om forbedring til integrasjon mellom VB og VDC: 

 

Jeg har ført reiseutgifter på konto 7140 i dokumentsenter og manuelt ført inn mva kode 14, lav sats.

Da jeg overførte bilag til VB la jeg merke til av mva kodene vart borte fra oppdateringsbunten og måtte føre på nytt for å få med mva. Etter at den siste bunten ble oppdatert fikk jeg en beskjed fra VB om å sjekke kolonnen for feilmeldinger, og der var det like mange feil funnet som antall mva koder jeg hadde ført på.

I kontoplan på 7140 har vi etterpå sett at det er huket av for ingen mva på kontoen.

 

Spørsmålet er om det ikke skulle kommet noen varsel, feilmelding eller at jeg ikke skulle fått til å føre med mva i heletatt på denne konto i Visma DokumentCenter

1 SVAR 1

av Svein Holanger

Hei

Dette skal fungere. Vi har testet det i versjon 10.11.2. Hvis du har en gammel versjon, så er det smart å oppgradere. Ellers må nok support inn for å se hva som går galt hos dere.

 

Svein

Gå til de områdene du ønsker å legge til og velg "Legg til i Mine områder"