for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei
Jeg har levert årsregnskapet for 2019 og fikk anmodning vedrørende fastsetting av skattegrunnlaget
Det står i brevet at
- Det er ikke samsvar mellom skattemessig verdi 31.12.2018 og 01.01.2019 som gjelder driftsmidler i RF- 1217
- Det er ikke samsvar mellom verdier 31.12.2018 og 01.01.2019 i RF- 1084
- Det er ikke samsvar mellom i regnskapsmessig verdi 31.12.2019 i RF- 1217 og balansen.
også står det at underskudd til framføring fra skatteoppgjøret for 2018 ikke er ført i post 280 i skattemeldingen.
Jeg husker at det ikke var lett å innhente opplysninger for 2018 fra Visma eAccountning fordi Balanse for 2018 ble lagt inn som bilag og ikke gjennom instillinger- IB.
Jeg lurer på hvordan vet jeg at jeg gjør det riktig denne gangen?
Takk på forhånd
Ikke noe svar??
skulle ikke beløpene bli overført direkte fra Visma eAccounting til skatteskjemaer?
Hei
Først beklager sent svar.
For å sjekke hva som er feil vil jeg anbefale at vi avtaler et møte, da vi her må se hva som ligger i ditt regnskap og skatteskjemaene for 2018 og 2019. kontrollere at inngående balanse er riktig.
For å kunne si noe om hva som er feil.
Vi trenger også se skatteskjemaene, Balanse og resultat for 2018.
Det kan virke som det ikke er like tall i 2018 og inngangen av 2019.
Men dette ser vi rakst når vi har tilgang til ditt regnskap og rapporter fra 2018.
Send en mail til consult@visma.com, så avtaler vi en tid. Merk gjerne mailen med mitt navn.
Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂
Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen
Copyright © 2023 Visma.com. All rights reserved.