Mine produkter
Hjælp
Anonymous
Ikke relevant

Antal brugere på Mamut

af Anonymous

Hvor mange brugere er der på Mamut Forum?

Bliver det muligt at se, for dem der ønsker det, at se hinandens profiler. Det vil give god værdi for os der gerne vil i kontakt med andre brugere.

 

3SVAR3
Godkendt løsning
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej Thomas

 

Det er desværre mod vores firmapolitik at oplyse, hvor mange kunder vi har på de enkelte produkter, men jeg kan oplyse at det er mere end rigeligt til at få dette forum til at køre. 

Vi er opmærksomme på, at det på nuværende tidspunkt er et fåtal af Mamut kunderne der er aktive i dette forum, men vi får hele tiden nye brugere på communitiet og vil fremadrettet arbejde på at oplyse om denne mulighed. 

Jeg håber du vil fortsætte med at være aktiv og på den måde appellere til at få flere til at gøre det samme.

 

Med ønsket om en god dag

-  Stine 

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hvor mange danske virksomheder har mamut som deres system?

Godkendt løsning
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej Thomas

Da dette Forum stadig er helt nyt, har vi ikke så mange brugere på endnu - men dette kommer forhåbentligt. 

Du kan på denne side: http://community.visma.com/da/softwaredk/Produkter/Visma-Mamut/ i højre side under "Medlemmer" se, hvem der er medlem af Mamut på communitiet. Navnet på brugeren fremgår ved at køre musen hen over billedet. Klikker du på billedet åbner et vindue, hvor du kan skrive en direkte besked til den pågældende bruger. 

Hvis en bruger har skrevet et indlæg i dette forum, er det på samme måde muligt at klikke på billedet, for at skrive en personlig besked. 

Jeg håber dette besvarede dit spørgsmål.

 

- Stine, Visma Software