My Products
Help
LenaFritzson
VISMA

2021-08-20 Kl.08.50 LÖST Connect ligger nere så just nu går det inte att logga in i TransPA

by LenaFritzson (Updated ‎20-08-2021 08:53 by LenaFritzson VISMA )

Vi arbetar för en lösning, här kan ni följa hur detta går.

8 REPLIES 8
Stonehill
CONTRIBUTOR **

by Stonehill

Kommer inte heller in!

LenaFritzson
VISMA

by LenaFritzson

Hej

Jag testade att logga in i TransPA och det gick bra.

Kan du prova att rensa cookies & cachade filer i din webbläsare du kan ta hjälp av denna artikel.

Du kan också prova att logga in i en annan webbläsare eller prova att logga in på home.visma.com. Om detta inte hjälper mejla till support.transpa@visma.com så får vi ringa er imorgon bitti när supporten öppnar. 

Peter_akre
CONTRIBUTOR *

by Peter_akre

Hej. Jag kommer till Home.Visma.com kan logga in , men när jag trycker på transpa så får jag upp Server Error. 

LenaFritzson
VISMA

by LenaFritzson

Hej Peter

Har du provat att rensa cookies & cachade filer i din webbläsare? Om du använder Google Chrome kan du klicka Ctrl+Shift+Delete så kommer webbinformations fönstret fram. Här väljer du tidsintervall till minst 7 dagar bakåt och kryssar i Cookies och andra webbplatsdata och Cachade bilder och filer sen Rensa data, du kan ta hjälp av denna artikel. Om detta inte hjälper mejla till support.transpa@visma.com så får vi ringa er imorgon när supporten öppnar

Peter_akre
CONTRIBUTOR *

by Peter_akre

Hej.

Jag har testa från flera olika datorer och även från mobilen. Rensat chachen och cookies.

jag mailar er, börjar bli lite stressigt att göra klart lönerna nu… 

Accepted solution
LenaFritzson
VISMA

by LenaFritzson

Nu fungerar det att logga in i Visma-TransPA igen.

Susanne551
CONTRIBUTOR *

by Susanne551

Hejsan, jag kommer inte in på TransPa nu.

Mvh Susanne Runesson

LenaFritzson
VISMA

by LenaFritzson

Hej

Jag testade att logga in i TransPA och det gick bra.

Kan du prova att rensa cookies & cachade filer i din webbläsare du kan ta hjälp av denna artikel.

Du kan också prova att logga in i en annan webbläsare eller prova att logga in på home.visma.com. Om detta inte hjälper mejla till support.transpa@visma.com så får vi ringa er imorgon bitti när supporten öppnar.