Mina produkter
Hjälp
Olof From
VISMA

LÖST 2022-11-10 kl. 20:18 : Fördröjningar i TransPA

av Olof From (Uppdaterad ‎14-11-2022 08:53 av Olof From VISMA )

Den release vi gjorde 2022-11-10 kl. 20:18 som vi skrivit om visar sig ha haft god effekt. Vi har inte fått några rapporter om nya dröjsmål i TransPA och sätter nu denna driftsättning som löst.

2022-11-08, kl 11:11

Vi har de senaste veckorna fått in rapporter om att man upplever fördröjningar i TransPA. Vi ser att detta uppstår i flera olika menyer och funktioner.

Användarupplevelsen är naturligtvis central och jätteviktig för oss och därför arbetar vi nu med felsökning för att identifiera vad som orsakar fördröjningarna så att vi så snart som möjligt kan åtgärda problemen.

Vi beklagar om du just nu upplever fördröjningar. Vi kommer uppdatera här i detta flöde.

Tips! Prenumerera gärna på vår driftsida för att få snabbast möjliga uppdateringar vid störningar
9 SVAR 9
Godkänd lösning
Sol Rasmussen
VISMA

av Sol Rasmussen

God förmiddag.

Utvecklingsteamet gjorde igår kväll en driftsättning som vi tror har löst problemet med extrem tröghet inne i systemet. Tester igår kväll samt nu under morgonen visar att det går betydligt snabbare att arbeta. Vi fortsätter övervaka systemet under dagen medan vi har många kunder inloggade för att se att upplevelsen fortsätter i denna riktning.

Hälsningar,

Utvecklingsteamet

av Sol Rasmussen

Hej!
Det stämmer att under dagen har många kunder upplevt extrem tröghet i TransPA som gjort att det varit svårt att kunna utföra sitt arbete. Vi på utveckling är medvetna om problemet idag och alla utvecklare har absolut högsta prio på att åtgärda detta fel, så att ni ska kunna arbeta i systemet igen.
Vi beklagar så mycket att ni är med om detta och hoppas snarast på en lösning. Vi kommer återkomma.
Hälsningar, hela utvecklingsteamet TransPA

Donald Johansson
CONTRIBUTOR *

av Donald Johansson

Denna "seghet" har pågått hela veckan men ökade igår onsdag samt även idag. Jag kör via våran server och har testat "utan" server samt olika webläsare och det påverkar inte ( segar oavsett, alltså ).

DJ / Lebu Ab.
Olofsson
CONTRIBUTOR *

av Olofsson

Hej

Som jag ser det har det hänt något i dag på förmiddagen, igår fungerade programmet tillfredställande. Men nu fungerar absolut ingenting hos mig. Har startat om min dator flera gånger på förmiddagen. Jag anser inte att det går att jobba i programmet över huvud taget som det ser ut nu. Hoppas verkligen att ni löser detta under eftermiddagen.

Caarina
CHAMPION *

av Caarina

Det verkar fortfarande att det är problem, vääääääldigt långsamt 

Arons Åkeri
CONTRIBUTOR **

av Arons Åkeri

Jaaaa, det är väldigt frustrerande att göra löneberäkning just nu 😵

Caarina
CHAMPION *

av Caarina

Eller lägga upp nu anställd. Hoppas bara att detta kan lösas snabbt eftersom som ni säger dags för löneberäkning

Ülle Mirelle
CONTRIBUTOR **

av Ülle Mirelle

Undrar bara vad är TransPA för funktion? 

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här