avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
Olof From
VISMA

Löst 20-02-28, kl.12:59 - Oönskat chattfönster i Visma TransPA

av Olof From (Uppdaterad ‎02-03-2020 11:48 av Olof From VISMA )

Sedan vi slog på vår nya chattfunktion har vi sett att den dyker upp på oönskade ställen i menyer och dialogrutor. Vi förstår att detta upplevs som frustrerande och vi arbetar nu för fullt på att chattfönstret endast ska synas på TransPAs huvudmeny, längst ned till höger.

Vi ber om ert tålamod tills vi fått till den korrekta visningen och hoppas att ni är sugna på att prova vår chatt! Vi strävar efter enklast möjliga kontaktvägar och vill inte att det ska inte finnas någon tröskel som gör att ni inte tar kontakt när ni behöver. Skriv gärna spontant till oss om vad ni än behöver hjälp med så ska vi försöka ge er bästa möjliga hjälp!

Nyhet, nu kan du även chatta med oss

Med vänliga hälsningar

Visma TransPA

2 SVAR 2
Olof From
VISMA

av Olof From

Hej

Tråkigt att höra att du upplever informationen svår att förstå, så vill vi ju naturligtvis inte att du ska känna. 

Ämnesraden vill tala om att ärendet är löst 20-02-28, kl. 12:59.

Raden nedanför säger att ämnet/nyheten/driftinfon första gången skapades 20-02-27 kl. 16:13. 

Skulle du fått otydliga mail eller noteringar längs vägen så maila gärna in dom till support.transpa@visma.com så ska vi granska hur kommunikationen ser ut. 

Mvh Olof

TransPA Customer Success

Susannefalkmar
CONTRIBUTOR *

av Susannefalkmar

Det är svårt att förstå uppdateringen av detta ärende.

Jag tänker inte specifikt på ärendet i sig utan hur hanteringen av informationen hanteras.

Är ärendet löst den 28 februari?

Texten om att inte är löst i meddelandet minns jag är skriven senare.

Vad var det som uppdaterades idag när jag fick input om att ärendet uppdaterades?

Det är svårt att förstå om ärenden är lösta när det kommit info om att det inte är löst efter att det noterats som löst.....

Känns som om min kommentar är helt obegriplig den med.