annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

Faste telefontider skal give hurtigere svar til jer

af Isabella

Som flere af jer har bemærket, har der i perioder været lange ventetider på vores telefoner. Faktisk har vi oplevet en fordobling af opkald det seneste år.

Det har naturligvis været frustrerende - blandt andet for jer, der har angivet, at I ønsker, vi ringer tilbage samme dag, men som ikke når at høre fra os. Også for jer, der søger svar på Community, hvor vi ikke altid har kunnet nå at svare rettidigt i forhold til jeres behov for afklaring af spørgsmål.

Derfor tilpasser vi vores telefontider, så vi fra 1. marts 2021 
har fast telefontid alle hverdage fra kl. 9.00-15.00

Det nye er, at vi ikke har udvidet telefontid op til lønkørsler. Det skyldes, at vi i højere grad vil arbejde på få vejledt jer rettidig her på Community. Blandt andet ved at vi hurtigere får besvaret de spørgsmål, I stiller herinde, som tit dækker over spørgsmål, som flere af jer sidder med. 

Derudover skal de nye telefontider også tilsikre, at vi bedre kan nå at ringe tilbage til de af jer, der gerne vil ringes op igen samme dag. De nye telefontider er derfor også til for, at vi tager en mængde af kald ind, som vi i højere grad kan nå at håndtere.

29 Kommentarer
PernilleT
CONTRIBUTOR ***
af PernilleT

Lyder spændende, men jeg må ærligt sige, jeg har det meget bedre med at snakke med jer, det kan godt være man kan læse sig til det meste, men jeg er ikke tryg ved det. Man skal også bruge tid på at finde hvor man skal læse en evt,. løsning.

Men som det fungerer i dag og har gjort det længe er heller ikke tilfredsstillende.

God dag til jer alle

Pernille

GitteM
CONTRIBUTOR **
af GitteM

Jeg er helt enig  med PernilleT.

de noget forkortede tlf tider vil formentlig betyde at tlf kø bliver endnu længere i den kortere tid der er at ringe i. 

Som det fungerer i nu er det slet ikke tilfredsstillende, og jeg kan ikke se at det vil blive bedre, med kortere tid med mulighed for at ringe jer op. 

Isabella
VISMA
af Isabella

Hej @PernilleT 

Det er godt at høre, at du synes, tiltaget lyder spændende.

Øget vejledning her på Community kan selvfølgelig ikke svare på alle de spørgsmål, I sidder med. Men vi ved dog, at en andel af jeres spørgsmål er periodebestemt, og her er vores mål at lette en del af trykket på telefonerne ved at få vejledt jer herinde så hurtigt som muligt omkring de generelle spørgsmål.

Den nye mængde af opkald er nemlig ikke holdbar for nogen af jer, der ringer ind. Derfor vil vi også gerne sørge for, at vi i højere grad kan nå at ringe tilbage til de af jer, der har siddet og ventet i længst tid på telefonerne.

God dag! 

Mange hilsner

Isabella

Isabella
VISMA
af Isabella (Opdateret ‎22-02-2021 14:19 af Isabella VISMA )

Hej @GitteM 

Som du selv skriver, er den nuværende mængde af opkald ikke tilfredsstillende, når I sidder lang tid og venter på at komme igennem. Derfor bliver vi også nødt til at gøre nogle konkrete tiltag, der kan tage en del af trykket på telefonerne. Det gør vi ved at få besvaret jeres mere generelle spørgsmål og få vejledt jer rettidig herinde, samt sørge for at vi i højere grad kan nå at ringe tilbage til de af jer, der har siddet og ventet i længst tid på telefonerne.

God dag!

Mange hilsner
Isabella

Winni P
CONTRIBUTOR *
af Winni P

Fantastisk - kortere telefontid, fordi der er alt for mange telefonopkald ??? hvordan kan I få det til at passe med god kundeservice? Det er bare ikke tilfredsstillende som bruger, når man der sidder og har et her og nu spørgsmål ved en lønkørsel

GitteM
CONTRIBUTOR **
af GitteM

helt enig Winni P, det er har intet med kundeservice at gøre. De gør det ikke nemt for os at komme igennem til Hotline

GitteMeyer
CHAMPION *
af GitteMeyer

Hej - jeg tilslutter mig koret af de, der synes kundeservice og kortere telefontid ikke hænger sammen, for os der sidder i den anden ende. Men jeg vil nu lade det komme jer til gode at bevise, at I godt kan. Men jeg tænker det kræver mere held en forstand - undskyld mig, men en chance skal I da have. Jeg venter stadig på et call-back fra i sidste uge før lønkørslen jeg er nr 7 i køen torsdag morgen og er stadig ikke ringet op, det er jo ikke okay vel? Og ja ja, skulle jeg have ringet igen, ja det skulle jeg nok, men til hvad nytte - det er jo ikke første gang, men forhåbentlig sidste. I plejer jo nok at gøre det godt eller rettere de søde i hotline plejer at gøre et godt benarbejde.

Held og lykke med de nye tiltag.

Isabella
VISMA
af Isabella

Hej @Winni P 

En af de store frustrationer er, at mange af jer ønsker et call-back, men ikke når at høre fra os. For at vi kan nå at ringe tilbage til flere af jer, bliver vi nødt til at frigøre en anelse tid på telefonerne til det. Derudover er vi også tilgængelige her på Community.

God dag! 

Mange hilsner
Isabella

Isabella
VISMA
af Isabella

Hej @GitteMeyer 

Tak for din chance. Vi gør hvert fald alt, hvad vi kan, for at vi fremadrettet kan håndtere jeres mange spørgsmål bedst muligt. Og som du selv skriver det - du mangler et kald fra os, og netop det kræver, at vi frigør en anelse tid, så vi kan nå at ringe tilbage til flere af jer. 

God dag.

Mange hilsner
Isabella 

GitteMeyer
CHAMPION *
af GitteMeyer

Hej - lige til info, jeres telefonsvarer siger, som jeg erindre -" du er nu nr xx i køen, bliv ringet op når det er din tur" Så tror jeg da, at alle, eller jeg gør i hvert fald, at man bliver ringet op, når de xx foran mig i køen er ekspederet. Så forventer jeg ikke, at jeg først bliver ringet op efter kl 15,00 hvor telefontiden slutter for indkald... og dermed forstår jeg ikke helt den afkortede telefontid. Men det var blot et aber dabei herfra, jeg skal ikke forstå alting OG nu bliver der stille herfra omkring emnet, da jeg som sagt giver jer chancen til at bevise, at denne løsning fungerer. 🙂

htp
CONTRIBUTOR **
af htp

Årh, jeg ringede for 2 timer og 10 min siden og var nr. 22 i kø, nu er jeg nr. 4

Det er simpelthen under ALT kritik. Hvorfor ansætter man ikke eksterne konsulenter, hvis man ikke selv kan hyre.

Isabella
VISMA
af Isabella

Hej igen @GitteMeyer 

Telefontiden referer til, hvornår I kan ringe ind til os. I samme telefontid klarer vi også call-backs, men som I selv bemærker, når vi ikke alle i det tidsrum. F.eks. ikke dem, der kommer ind sidst på dagen. Derfor satser vi på, at der er flere, der også heller end gerne vil høre fra os mellem kl.15-16 samme dag, frem for dagen efter. 

Og igen, tak for chancen. Det er hvert fald et at vores aktive tiltag, som skal gøre noget ved det, der fungerer mindre hensigtsmæssigt i dag. 

God dag til dig!

Isabella
VISMA
af Isabella (Opdateret ‎26-02-2021 09:36 af Isabella VISMA )

Hej @htp 

Jeg er helt enig med dig i, at det er lang tid at vente. Netop derfor foretager vi også nogle tiltag, der skal medvirke til at lette en del af trykket på telefonerne.

Og i forhold til at ansætte flere, så søger vi netop en kollega til vores kundecenter, Costumer Care, så der kommer ekstra hænder til at løfte røret, når I ringer.

God dag.

Mange hilsner
Isabella

Mortenbygrowers
CONTRIBUTOR *
af Mortenbygrowers

Min  tålmodighed med Visma er tæt på at være opbrugt.

I går ventede jeg 3 timer og 10 minutter på at få svar på et kort spørgsmål !!

Og når jeg beklager min frustration/irritation over de ALTID lange ventetider, så får jeg hver gang "en sang fra de varme lande".

Når man betaler for hotline, så må man i min verden forvente max 10-15 minutters ventetid. Typisk har man jo netop et akut problem, som man skal have løst her og nu.

Vi betaler kr. 2.250 pr. måned = tkr. 27 årligt for hotline, hvilket efterhånden er spild af penge.

Vi kigger på alternative lønbureauer, medmindre Visma virkelig får skeen i den anden hånd. Desværre.

Winni P
CONTRIBUTOR *
af Winni P

Kortere telefontid, så I har mulighed for at ringe tilbage til kunder der ønsker opringning!!

Jeg ringede torsdag kl. 13.09 og var nr. 7 i køen, tastede OK til at en konsulent kunne ringe mig op.

Nu skriver vi fredag og klokken er over 12.00 og konsulenten har endnu ikke ringet - 7 i køen før mig.... dem må I da har ekspederet på dette tidspunkt?

Susanne123
CHAMPION ***
af Susanne123

Jeg har for første gang valgt at sige at jeg gerne ville have et callback.

Ringede i går op kl. 09:03 og var nr. 6 i køen. Blev ret hurtigt nr. 5 - men da jeg havde været nr. 5 i over 20 minutter besluttede jeg at det måtte være på tide at prøve om et callback virkede.. Men desværre. Jeg har endnu ikke modtaget et opkald, og ja, jeg vil jo også mene at de 5 foran mig må være betjent for længe siden. Selv hvis hver person tager 30 minutter så drejer det sig om at jeg burde været blevet ringet op ca. kl. 12:00 - men hvis i lader folk i køen komme "foran" jeres callbacks så er det jo korrekt at I aldrig når til bunden.

Nu har jeg fri torsdag/fredag, og så skal det nok passe at det er der i ringer - og så har i jo ringet, så jeg må jo hellere forberede mig på at skulle sidde i kø hele mandagen.

Hvis man så bare kunne skrive til hotline og forvente et svar, men det kan man heller ikke pga. travlhed, og chatten kunne ikke svarer, øv øv.

Ja undskyld mit lange skriv, jeg ved i knokler, og jeg prøver at være tålmodig, men jeg skal jo også videre med mit arbejde 😉

Mortenbygrowers
CONTRIBUTOR *
af Mortenbygrowers

Den 11/3-21 bad jeg om, at blive ringet ringet op af den ansvarlige for Vismas hotline, så jeg kunne få afløb for mine frustrationer over de LANGE svartider, som vi ydermere betaler pænt meget for at have adgang til.

I dag den 14/4-21 (over en måned efter) er jeg stadig ikke blevet kontaktet.

God service - NOT.

Vores opsigelse er på vej .....

Gitte Hammer Ramsby
CONTRIBUTOR ***
af Gitte Hammer Ramsby

Hej Morten, må man spørger om, hvem I påtænker, at vælge som ny lønudbyder i stedet for Visma?

Mvh Gitte

Karin Hofman-Bang
CHAMPION **
af Karin Hofman-Bang

Hej Morten,

Jeg istemmer Gitte's ønske her om at høre hvem I vælger?

På forhånd tak.

Karin

af Thor Lundehoj

Hej @Mortenbygrowers@Gitte Hammer Ramsby og @Karin Hofman-Bang 

Vi i Visma ønsker altid at være i tæt dialog med vores kunder, og vi vil altid gerne høre, hvordan vi kan forbedre os. Derfor har vi været i telefonisk kontakt med de fleste af jer, så vi kan have en konstruktive snak om udfordringerne. Hvis ikke vi kom igennem, forsøger vi selvfølgelig igen senere. Vi gør alt, hvad vi kan, således at Visma forbliver Danmarks bedste HRM system.

I ønskes en rigtig god dag,

Med venlig hilsen,

Thor L. 

Karin Hofman-Bang
CHAMPION **
af Karin Hofman-Bang

Hej @Thor Lundehoj 

Hvornår regner du med jeg så bliver ringet op?

Og hvornår regner du med jeg får svar på de spørgsmål jeg har skrevet tilbage i februar?

Mange hilsner

Karin

af Thor Lundehoj

Hej @Karin Hofman-Bang,

Jeg sender din besked direkte videre! 🙂 

Karin Hofman-Bang
CHAMPION **
af Karin Hofman-Bang

Hej Thor,

Vil du prøve at sende din besked videre igen, da jeg ikke har hørt fra jer?

Desuden mangler jeg stadig svar på spørgsmål fra januar og februar - og problemet opstår stadig!

Jeg vil gerne bede om et svar... nej, jeg forlanger et svar.

Karin Hofman-Bang
CHAMPION **
af Karin Hofman-Bang

@Thor Lundehoj 

Jeg har efter denne lønkørsel skrevet i henvendelser om de 7 gange i denne juli-lønkørsel, hvor der køres forkert med lånte feriedage. Jeg insisterer på at få et svar nu og at det bliver fixet. Der er afregnet forkert til FerieKonto på en fratrådt funktionær og flere af mine medarbejdere kan ikke forstå, hvorfor nogle af deres kolleger kan låne feriedage på forskud, når de ikke kan. Hvad skal jeg fortælle dem? At Visma ikke kan finde ud af det? 

Svar udbedes NU ! INDEN DET NYE FERIEÅR skaber ENDNU mere kaos her !

af Susanne Persson1

Hej Karin, vi vil gerne  give dig et kald men skal bede om et tlf nr?

Karin Hofman-Bang
CHAMPION **
af Karin Hofman-Bang

@Susanne Persson1 

Hej Susanne,

Det er 3832 3443

af Susanne Persson1

Tak, du vil blive ringet op snarest.  

Karin Hofman-Bang
CHAMPION **
af Karin Hofman-Bang

Jeg er nu blevet ringet op - tak for det 👍