Mine produkter
Hjælp

I kan opleve udfordringer med lønkørsler og andre jobs i systemerne pt.

af Samuel Marosi (Opdateret ‎26-04-2023 08:54 af Mette Simonsen VISMA )

*Vi har lukket ned kommentarer i denne tråd, da vi bruger nedenstående til ny information.

https://community.visma.com/t5/Driftsinformation-i-Drifts-og/NYT-OPSLAG-I-kan-opleve-udfordringer-me...

 

______________________________________________________________________________________

Opdatering 11:10

Udfordringerne er løst, vi er igang med at genstarte de job som hænger, og ikke er blevet kørt igennem endnu.

 

______________________________________________________________________________________

Opdatering 11:45

Vi er igang med at genstarte de job som hænger, og ikke er blevet kørt igennem endnu.


Hvis i har en lønkørsel, efterregulering eller decentralregistering hængende, som ikke er afsluttet endnu, så må i gerne skrive jeres Kundeforholdsnummer, som en kommentar. Så tjekker jeg op på dem, og giver jer en status. 

Hvis man har kørt ad-hoc, fremtidige lønsedler m.m., så kan man bare køre dem igen uden problemer.

55 Kommentarer
Annjakobsen
CONTRIBUTOR *
af Annjakobsen

00002195, jeg har startet lønkørsel april.

Hilsen Ann

Mai Christensen
CONTRIBUTOR *
af Mai Christensen

Kundeforhold 2141

Vi har 2 rapporter, der ikke vil afslutte.

Det er job 4392 + 4393.

Vil i afslutte dem, tak.

 

RikkeWild
CONTRIBUTOR *
af RikkeWild

Kundeforhold 326 - lønkørsel er sat igang kl.10.55, men stadig ingen output

Ann Karina--
CONTRIBUTOR *
af Ann Karina--

Kundeforholdsnummer 1530

Jeg har en efterregulering kørende startet kl. 10.57 som stadig står og kører. Kan du afslutte den, så jeg kan køre månedsløn?

matj
CONTRIBUTOR *
af matj

Kundeforhold 1593

 

3 jobs hænger og skal afsluttes