Mine produkter
Hjælp

Indberetning til eIndkomst fra den 20/3-2024/LØST

af Mette Simonsen (Opdateret ‎27-03-2024 10:21 af Susanne Persson1 VISMA )

27/3-24 Alt er nu blevet indberettet og kvitteringslister er modtaget.

26/3-24 kl: 8:45 Opdatering: Vi har nu overblik over hvem der er ramt, så vi behøver ikke, at høre fra jer. Tak for hjælpen og vi beklager ulejligheden. Vi forventer, at der bliver indberettet idag og I kan se jeres kvittering i morgen.

26/3-24 Kl.7:49 Opdatering: Oplever du, at du mangler din eindkomstkvittering vil vi gerne høre fra dig. 

25/3-24 Kl 12:50 Opdatering: Vi er igang med at fejlrette og forventer at det kan blive indberettet i aften. 

25/3-24: OPDATERING: Vi har desværre stadig udfordringer med, at få indberettet til eindkomst, derfor er der stadig ikke modtaget eindkomstkvitteringslister. Der arbejdes på en løsning og der vil komme en opdatering senere på dagen.

 

Vi har tidligere i dag erfaret, at der ikke var blevet indberettet til eIndkomst i lønkørsler lavet den 20/3-24.

 

Vi sender disse afsted igen i morgen og i vil kunne se kvitteringerne mandag.

 

 

25 Kommentarer
Lene F M Sørensen
CHAMPION **
af Lene F M Sørensen

Der er ikke kommet e-indkomst kvitteringsliste på den løn, vi sendte afsted i fredag 22/3.

 

 

af Susanne Persson1

Godmorgen

Vi er i gang med at undersøge. Vender tilbage når vi ved mere.

Anita Hindberg
CONTRIBUTOR ***
af Anita Hindberg

Jeg mangler også. 

AIP
CONTRIBUTOR **
af AIP

Godmorgen 🙂

 

Vi har heller modtaget e-indkomst kvitteringsliste fra løn jeg sendte i lørdags.

Lene F M Sørensen
CHAMPION **
af Lene F M Sørensen

Lønnen er heller ikke indberettet til e-indkomst

Susanne Christensen
CONTRIBUTOR *
af Susanne Christensen

Vi mangler også kvitteringsliste til e-indkomst for løn sendt d. 25.3 - kundeforhold 869

Klaus Ladekarl
CHAMPION **
af Klaus Ladekarl

Vi mangler også kvitteringsliste for den løn vi sendte igennem i fredags den 22.03.2024.

Den er rent faktisk ikke indberettet til SKAT.

MalenMosegaard
CONTRIBUTOR **
af MalenMosegaard

Vi mangler også kviteringen for lønnen der er kørt og godkendt i fredags (22/3-24) i firma 1763 + 1109 

Susanne Christensen
CONTRIBUTOR *
af Susanne Christensen

Hov - det er selvfølgelig for løn sendt 22.3 vi mangler kvitteringsliste - kundeforhold 869

PernilleT
CONTRIBUTOR ***
af PernilleT

Havde været fedt hvis I havde gjort opmærksom på det, da I opdagede fejlen, jeg hang i kø 35 min i torsdags for at få beskeden, det var I godt klar over problemet,  og I arbejder åbenbart stadig på sagen- har lige tjekket SKAT og lønnen fra onsdag er stadig ikke indberettet .

 

God påske til jer alle

Pernille

Malene Hansen
CONTRIBUTOR ***
af Malene Hansen

Jeg vil bede jer udsende besked, når vi kan se data på SKAT. På forhånd tak Malene

Birthe Ærbo Jensen
CONTRIBUTOR **
af Birthe Ærbo Jensen

Kundenr. 1727 - Sydbank

 

Vi mangler også - både fra vores supplerende lønkørsel i onsdags (alle fratrædelser marts) - og fra den alm. lønkørsel i fredags.

Ser frem til en update fra jer.

 

Mvh. Birthe

Anita Hindberg
CONTRIBUTOR ***
af Anita Hindberg

Nu kan jeg E - indkomstkvitteringen, men jeg kan ikke åbne den. 

Lene F M Sørensen
CHAMPION **
af Lene F M Sørensen

Jeg kan heller ikke åbne kvitteringen

Lene F M Sørensen
CHAMPION **
af Lene F M Sørensen

Der ligger heller ikke noget hos SKAT

Klaus Ladekarl
CHAMPION **
af Klaus Ladekarl

Vil det ikke være en god idé at fjerne "LØST-fluebenet" fra dette opslag, for mig at se tyder det på langt fra at være løst.

Birthe Ærbo Jensen
CONTRIBUTOR **
af Birthe Ærbo Jensen

Kære Visma - vi ved, at I gør, hvad I kan , men det kunne være rigtig rart med en løbende statusopdatering fra jer. Vi har ikke hørt noget, siden @Susanne Persson1  skrev på opslaget her kl. 7:50 i morges.

Birthe Ærbo Jensen
CONTRIBUTOR **
af Birthe Ærbo Jensen

Nu har vi fået en "eIndkomst genudtræk" - både en i dag kl. 13:34 og en i fredags kl. 13:37.

Begge kvitteringer er tomme og kan ikke åbnes.

Kundenr. 1727 / Sydbank

Catrine Nielsen
CONTRIBUTOR ***
af Catrine Nielsen

Vi har ikke modtaget kvittering, og der er heller ikke registreret noget hos SKAT.

Diana Maj
CONTRIBUTOR ***
af Diana Maj (Opdateret ‎26-03-2024 08:27 af Diana Maj )

Kundenr. 940 - vi har ikke modtaget kvittering og der er ikke indberettet til SKAT

Maria Fugl1
CONTRIBUTOR *
af Maria Fugl1 (Opdateret ‎26-03-2024 08:45 af Maria Fugl1 )

Vi har både fået kvitteringen og indberetninger er nu på SKAT, Tak 🐣🐰🐤☀️🙏

Malene Hansen
CONTRIBUTOR ***
af Malene Hansen

Jeg har lige været på SKAT, der er kommet data ind i marts. Har dog ikke afstemt, men måske I andre bør tjekke SKAT. Venligst Malene

af Susanne Persson1

Hej

Kundeforhold 41 har fået kvitteringsliste den 25/3 kl 23:24. 

Maria Fugl1
CONTRIBUTOR *
af Maria Fugl1

Tak Susanne, har lige set den også indberetningen 🙏🐰🐣

JND
CONTRIBUTOR ***
af JND

Kundeforhold 2242.

Der er ikke indberettet til SKAT endnu.

 

/Joan