Mine produkter
Hjælp

LØST: Manglende levering af rekvirerede skattekort

af B_V_

Nogle kunder har oplevet af skattekort rekvireret efter den 7/6 ikke er blevet leveret.

 

Denne udfordring er nu løst, og du skal blot genrekvirere det eller de manglende skattekort. 

 

 

6 Kommentarer
Brix
CHAMPION **
af Brix

Jeg har en medarbejder, der har ændret sit skattekort den 8 eller 9/6 - det nye kort har jeg ikke fået endnu. Har lige logget på Skat og set, at det nye kort faktisk ligger der. Jeg ved jeg kan genrekvirere, men hvad hvis der er nogle, jeg ikke kender til. Vi har jo oplyst vores medarbejdere om, at det kører automatisk. BH Brix

Brix
CHAMPION **
af Brix

Kan se at Skats kørselsdato er den 9/6

af Mette Simonsen

Hej Brix

 

Vil du ikke kontakte os på Hotline tlf. 88 97 97 00, så kan vi hjælpe dig med din e udfordringer og være sikker på, at vi forstår dig korrekt 🙂

 

God dag 🙂

Mette Simonsen

LGHansen
CHAMPION ***
af LGHansen

Jeg tænker alle har samme problem.
Vi skal vel genrekvirerer alle skattekort, hvis SKAT ikke automatisk har sendt dem til os i en periode.

Vil I lave en vejledning i hvordan man gør?

/Lene

 

Brix
CHAMPION **
af Brix

Hej Mette - Jeg har talt med Hotline. han sagde, at jeg skulle genrekvirere, men vidste ikke hvad jeg skulle gøre med dem jeg ikke kendte til. Kan man hente alle skattekort pr 1/6 og frem? BH Jeanette

 

Dorthe Christensen
CONTRIBUTOR **
af Dorthe Christensen

Man kan downloade en oversigt med nye skattekort hos SKAT - med nye skattekort fra en valgt dato og frem.

Mvh Dorthe