Mine produkter
Hjælp

LØST: Manglende lønsedler i Mit.dk

af CharlotteS (Opdateret ‎28-07-2023 18:37 af CharlotteS VISMA )

*Opdateret den 28/7 kl. 18.40*

 

Vores leverandør har netop informeret os om, at den nye udsendelse af de manglende lønsedler er afsluttet.

 

Lønsedlerne er dermed tilgængelige for de berørte medarbejdere i Mit.dk. 

 

_________________________________
*Opdateret den 28/7 kl. 08.10*

Vores leverandør forventer, at alle de berørte lønsedler bliver leveret senest i morgen tidlig.

Den nye udsendelse sker løbende. Det betyder, at det for nogle vil være muligt allerede at have deres manglende lønseddel i løbet af i dag. 

_________________________________

Har du godkendt din lønkørsel mellem den 26. juli kl. 14.00 til den 27. juli kl. 06.00, kan du være berørt af nedenstående.

 

En mindre andel af jer kan opleve, at der mangler lønsedler i Mit.dk. Manglen på lønsedler skyldes en fejl hos vores underleverandør.

 

Fejlen er sket i udsendelsen af lønsedler fra vores underleverandør, og vi kan derfor ikke give et tidsestimat på, hvornår det er muligt for dem at udsende nye lønsedler. Vi opdaterer denne artikel, så snart lønsedlerne er leveret i Mit.dk.

 

OBS: De manglende lønsedler påvirker ikke selve lønudbetalingen. I behøver derfor ikke gøre yderligere.

9 Kommentarer
matj
CONTRIBUTOR *
af matj

Jeg har godkendt lønkørsler for hhv. kundeforhold 1591 og 1593 onsdag d. 26/7 mellem kl. 13:07 og 13:42 - altså INDEN det tidsrum, hvor der skulle være udfordringer. Jeg har onsdag eftermiddag modtaget kvittering for, at lønsedler leveres til Mit.dk.

Status lørdag morgen. Der er IKKE leveret lønsedler, så problemet er IKKE løst for vores vedkommende. Jeg forventer at i har medarbejdere på arbejde, som kan løse det i dag, så alle modtager lønsedler lørdag. Udover denne kommentar, har jeg oprettet en ny sag hos jer for hver kundeforhold. 

af Anne Robertsen (Opdateret ‎29-07-2023 09:35 af Anne Robertsen VISMA )

@matj Tak, for din besked, kan du oplyse hvilken dato din løn er til disposition?

matj
CONTRIBUTOR *
af matj

Hej Anne

 

Tak for hurtigt svar. Begge lønninger har disp.dato på mandag d. 31/7.

af Anne Robertsen

 

@matj  - Selv tak, de bliver opdateret i løbet af søndag den 30.7.

God weekend:-)

matj
CONTRIBUTOR *
af matj

Burde de ikke være leveret fredag morgen - altså hverdagen før disp.dato eller misforstår jeg noget? 

 

Hvis ovenstående er korrekt, er der så ingen mulighed for, at de kan leveres i dag?

af Anne Robertsen

@matj  - Dagen før:-)

TinaElken
CONTRIBUTOR **
af TinaElken

Jeg godkendte lønkørslen d. 25/7. Disp.dato er d. 31/7 - men vi har ikke modtaget lønsedler i mitdk endnu.

 

Hvornår kan vi regne med at de er der?

af Anne Robertsen

@TinaElken Lønsedlerne er i mit.dk dagen før lønnen er til disposition på medarbejdernes konto.

God søndag:-)

TinaElken
CONTRIBUTOR **
af TinaElken

@Anne Robertsen de er modtaget nu, jeg mente bare det skulle være sidste hverdag, før lønnen bliver udbetalt at vi modtager lønsedler.. 🙂