Mine produkter
Hjælp

LØST: Utilgængelige systemer grundet netværksudfordringer hos underleverandør

af Susanne Persson1 (Opdateret ‎31-07-2023 12:25 af CharlotteS VISMA )

Kl. 12.25
Netværksproblemerne er nu løst, og det er igen muligt at komme på systemerne. Vi beklager ulejligheden. 

Kl. 11.20

Systemerne er i øjeblikket utilgængelige grundet netværksproblemer hos vores underleverandør. Du vil derfor vil du blive mødt af en midlertidig side, når du forsøger at komme ind på vores systemer.
Vi er i tæt dialog med vores underleverandør for at kunne holde jer informeret om udfordringen. 

 

Vi forventer en ny status kl. 12.30.

Kl. 10:54 
Der er desværre stadig udfordringer, og vi er i gang med at få det løst..


Kl 10:42

Systemerne køre igen efter kortvarigt udfald.

 

Vi oplever desværre at Visma Løn ikke svare lige i øjeblikket. 

Vi arbejder på en løsning, hold derfor øje med Community hvor der vil komme status.

6 Kommentarer
Soho
CONTRIBUTOR *
af Soho

Jeg får denne fejl, både på Visma HR, samt Visma Løn

Men kan fint komme på Outsoucing portal

Soho_0-1690797973952.png

 

CharlotteS
VISMA
af CharlotteS

Hej @Soho 

Udfordringen er nu løst, og du skulle gerne kunne komme på systemerne igen. Kan du det?

De bedste hilsner
Charlotte

Soho
CONTRIBUTOR *
af Soho

Jeps, alt er godt 

/Søren

LGHansen
CHAMPION ***
af LGHansen

Hos mig (kunde 1937) er der fortsat noget galt. Jeg har dannet en rapport (har prøvet at danne og åbne 3 gange) Får denne fejlmeddelelse: Input fejl, et af de felter der blev fyldt ud indeholder forkerte tegn. Prøv igen eller Kontakt Visma Løn.

af Susanne Persson1

Hej

Hvis du stadig har udfordringen skal jeg bede dig om at ringe ind til hotline på tlf: 88-979700

LGHansen
CHAMPION ***
af LGHansen

Hej Susanne,

 

Den er kommet igennem. det tog lang tid, men nu er den åbnet. Jeg har ikke prøvet igen, da systemet jo skulle genstartes hver gang jeg forsøgte. 

Jeg går ud fra, at jeg er kørende igen.

 

/Lene