Mine produkter
Hjælp

My Visma app - leder kan ikke se registreringer i 'Mit team'

af Mie Eggers

Når en leder vil godkende registreringer i My Visma app og vælger 'Mit team', vises der ingen registreringer til godkendelse, selvom der er registreringer til godkendelse.

Indtil fejlen bliver rettet, må lederen i stedet for vælge 'Alle' og her godkende relevante registreringer. Alternativt kan lederen logge på Visma HR / My Visma web og godkende denne vej.

Fejlen berører også administratorer m.fl., der har et team, de skal godkende for.

6 Kommentarer
Pernille Deibjerg Hansen
CONTRIBUTOR *
af Pernille Deibjerg Hansen

Hej Mie

Giver I en ny status, når problem er løst?

af Susanne Persson1

Hej

Vi skal nok skrive en status når den er løst

amø
CONTRIBUTOR **
af amø

Er det korrekt at fejlen stadig ikke er løst? Jeg har flere ledere, der siger de ikke kan se deres medarbejders fraværsregistreringer i app'en.

af Susanne Persson1

Hej

Den er desværre satdig ikke løst.

Pernille Deibjerg Hansen
CONTRIBUTOR *
af Pernille Deibjerg Hansen

Hej

Vi fejlmeldte dette d. 20/9 og det virker stadig ikke. Jeg har frustrerede ledere i organisationen, som ikke kan godkende fravær, når de sidder hjemme i sofaen om aftenen, da de kan se fravær for op til 700 medarbejdere. Hvad er tidshorisonten på at få det løst.

Mvh

Pernille

af Anja Bogaerdt

Hej Pernille

Vi arbejder på en løsning, som er en del af en større ændring i app'en, så der går desværre lidt tid endnu.

Alternativet er indtil da at lederne logger på web-løsningen, hvor de i online-vinduet kan filtrere på de afdelinger, de ønsker at se og godkende for. Filtret gemmes til næste gang de logger på.

Vi beklager de gener det giver jeres ledere i den mellemliggende periode.

Mvh.

Anja Bogaerdt

Mvh.