annuller
Viser resultater for 
Søg i stedet efter 
Mente du: 
Mine områder

Log på eller tilmeld dig som ny bruger

for automatisk at få relevante områder

Ny ‘first line’ møder dig på telefonerne

af Isabella (Opdateret ‎20-05-2021 15:37 af Thor Lundehoj VISMA )

Af: Mette Simonsen, Team Manager i Customer Care 

som lovet igangsætter mit team og jeg løbende nye tiltag, der skal medvirke til at minimere ventetiden på vores hotline. Seneste nye tiltag er vores ‘first line’, som du nu bliver mødt af, når du ringer til os.

Hvad er Visma Enterprises first line?

Vores first line er et hold af kolleger i vores kundecenter, som er de første, du taler med, når du ringer ind til os. De vil “screene” dit spørgsmål og modtage dit kundeforholdsnummer, så de kan sende dig videre til netop den konsulent, der kan give dig det svar, du har brug for. 

Med vores first line vil du opleve

• At der bliver lyttet til dit spørgsmål af en Visma medarbejder hurtigere end før
  • At du bliver omstillet til en konsulent, som er forberedt og kan svare på dit spørgsmål
  • At du bliver opprioriteret i køen, hvis dit spørgsmål haster (Hvis det f.eks. er relateret til en aktuel lønkørsel).

hotline 2.jpg

Vores first line er derfor til for at lytte til dig og sende dig rigtigt videre. Det giver dig en hurtigere kontakt til en Visma medarbejder samt omstilling til en konsulent, der er forberedt på din udfordring. Er dit spørgsmål af simplere karakter, vil du allerede modtage svaret i vores first line.

Jeg håber, du vil tage godt imod vores first line og ikke mindst opleve den værdi, som er tiltænkt, at de skal skabe for jer på vores hotline.

Mange hilsner fra

Mette Skoubo Simonsen,

Customer Care Team Manager

Mette_community.jpg

3 Kommentarer
GitteM
CONTRIBUTOR **
af GitteM

ROS herfra, havde min første oplevelse i går med first line. Var en rigtig god oplevelse. 

Sanne Deichmann
CONTRIBUTOR ***
af Sanne Deichmann

Jeg har også fået SUPER-god behandling af first line ... så ros herfra.

Isabella
VISMA
af Isabella

Hej @GitteM og @Sanne Deichmann 

Mange tak for jeres tilbagemeldinger. Det er dejligt at høre, at vores first line har resulteret i det, der var tiltænkt med den  - at I får en god oplevelse på telefonerne. 

God torsdag! 🙂