Mine produkter
Hjælp

Oplever I udfordringer med login i My Visma appen?

af B_V_

Vi ved, at nogen af jer oplever problemer med, at My Visma appen ikke husker information på brugeren ved login.

Vi arbejder på at løse fejlen, og den vil være løst senest ved den næste release i appen, som er den 30. januar. 

Indtil da opfordrer vi til at brugeren lukker appen ned og åbner den igen. Herefter vil appen som oftest kunne huske login-informationerne på brugeren.

7 Kommentarer
Randi Gitz-Vejby
CONTRIBUTOR *
af Randi Gitz-Vejby

Der er fortsat udfordringer med at logge ind. Jeg har forsøgt at slette app'en for igen at logge ind med "scan QR-kode". Jeg får følgende fejl: "Kunne ikke hente oplysninger".

Hvornår forventer I, at app'en kører problemfrit?

amø
CONTRIBUTOR **
af amø

Jeg kan ikke se, der er sket en opdatering af app'en her i weekenden. Så vi må nok væbne os med tålmodighed. 

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers

Opdateringen er kommet ud til Android telefoner, men Apple er åbenbart lidt længe om at godkende opdateringen til IOS telefoner. Vi forventer, at opdateringen er der meget snart.

Karina1
CONTRIBUTOR *
af Karina1

Hej, 

Hvornår forventes app'en at fungere igen. ?

vh Karina

Margit Schwartz
CONTRIBUTOR **
af Margit Schwartz

Hej 

Vi har problemer med at registrere kørsel i app. 

Når der vælges tur/retur registreres km dobbelt på begge ture. 

Er det et generelt problem, eller er det kun os der oplever det ?

Vh Margit 

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers

Hej @Margit Schwartz 

My Visma app er lige netop blevet opdateret på Android telefoner, så returkørsel ikke længere registreres dobbelt. IOS telefoner bliver forventeligt opdateret i løbet af dagen.

Nyeste version er nu Build number 3.0.4 (3047).

Mie Eggers
VISMA
af Mie Eggers

Hej @Karina1 

Du spørger om appen fungerer - det gør den. Hvis du har noget konkret, må du meget gerne oprette en sag til os på Customer Portal.