for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei.
Under årsoppgjør - årsregnskap - note 2. er det spørsmål om aksjer.
Det er to aksjonærer i selskapet - skal jeg skrive Aksjær 1 og Askjonær 2 og dele opp aksjene under aksjonærer?
Løst! Gå til løsning.
Hei
Det er korrekt.
Men i stede for å la det stå Askjonær 1 og 2, så skriver du inn navnene.
Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂
Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen
Hei igjen flinkeste Jørn. Gjorde som du sa, men får feil melding "Forsendelse ble IKKE akseptert av Altinn. Du må gjennomgå og korrigere forholdene nedenfor, og deretter forsøke en ny innsendelse" (punkt2. aksjer)
Hei
Når du får feilmelding, så kan du klikke på pilen foran, så får du beskjed om hva som må rettes.
erfaring har jeg lært at mange har glemt eller skrevet feil på dato for: Dato for fastsettelse av årsregnskapet
I skattemodulen kan du sjekke om dette er riktig ved å gå til: Årsregnskap - Informasjon til regnskapsregisteret
Se om du der har lagt inn dato (må være dato i 2021)
Navn og epost adresse.
Vet ikke om det kan være det, men verdt å sjekke.
Evt, legge ved bilde av note for aksjer.
Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂
Med vennlig hilsen
Jørn Karlsen
Helt rå du Jørn 🙂 Tusen takk 🙂
Hei
Takk, gjør bare så godt jeg kan.
Da går jeg ut fra at det manglet dato for fastsettelse av årsregnskapet.
Bra, lykke til.
Med vennlig hilsen
Jørn Karlsen
Hei igjen. Ja det manglet dato og e-mail. Tusen takk igjen 🙂
hei
Så bra, da løste det seg.
Med vennlig hilsen
Jørn Karlsen
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.