avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

AlexanderNilsen
CONTRIBUTOR *

Åpne poster, hvordan slette

av AlexanderNilsen

Hei!

Tror jeg har gjort en liten feil. 

1. Under SALG > FAKTURA > STATUS > ALLE FAKTURAER så vises alle mine fakturaer samt forfalte. Men klikker jeg på ALLE ÅPNE POSTER kommer det opp 3 fakturaer i minus. Men tror det er 3 jeg har annullert for lenge siden. Men eneste alternativet er bare å KJEDE eller REGISTRER UTBETALING. Men jeg vil jo bare slette de.. Hva kan jeg gjøre?

2. Samme her. Under KJØP > UBETALTE LEVERANDRØFAKTURAER > STATUS > ALLE ÅPNE POSTER har jeg 6 poster som ikke er ført. Men alle disse er betalt og ført i regnskapet. Men her har jeg også bare 2 alternativ, samme som over...

Setter pris på hjelp!

1 SVAR 1
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Virker som noe er galt her, Har du sendt en faktura til en kunde, og annullert disse eller ført de som betalt. så skal de da ikke stå som åpne poster.

Dette gjelder da både utgående og inngående fakturaer.

Så her bør du avstemme og se på alle fakturaer, kreditnota og betalinger som er gjort på hver kunde.

Grunnen til at du ikke får valget annullert eller kreditering på disse fakturaene er at de allerede er kreditert eller annullert. Så da må dette gjøres manuelt.

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen