avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Anonymous
Ikke relevant

Årsoppgjør 2014

av Anonymous

Hei Jørn

Startet med eAccounting jan 2015.

Har nå fått regnskapet fra mitt regnsakpsfirma for 2014, (som jeg ikke skal bruke lenger)

Hvordan legger jeg inn tallene fra ifjor, da det kun er 2015 som er valgalternativ i programmet ?

MVH

Inger H Boasson

9 SVAR 9
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

jeg trenger hjelp til MVA, fikk opp at det var 6 stk bilag som måtte korigeres, så gikk jeg inn og endret, og da var de plutselig økt til 9 og mva summen ble enda høyere å betale, Hvordan løser jeg dette ?

Ellers har jeg mye annet å spørre om, men det er umulig å få kontak på Support telefon, vet ikke hvor lenge jeg ventet i dag  før jeg gav opp.

Kan dere ta kontakt med meg, ønsker en bedre dialog med dere.

mvh

Inger Helene

46888349

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Christine

Nå virker bank integrasjon, jeg holder på å legge inn fjordårets regnskap, men kommer ikke vidre, da jeg opplever samme problem som beskrevet i mail ovenfor fra 11 april. 

Trenger hjelp til å komme vidre, kan ikke lese meg til noen beskrivelse på noen av disse vansklighetene jeg har.

Håper du kan ta kontakt med meg å snart som mulig

MVH

Inger Helene

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Når jeg skal legge inn fakturaer hvor MVA ikke er oppgitt fra f.eks Fjellinjen AS og balansen ikke kommer i 0

hvordan gjør jeg det ?

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Christine

Fint, gleder meg til dette begynner å virke ordentlig. Var inne nettopp nå, og det virker ikke !

Jeg blir bortreist fra i morgen frem til den 12 mai.

MVH

Inger Helene 

Godkjent løsning
VISMA

av Christina Mathisen

Hei

Det er jeg som har casen med deg ang. bankintegrasjon. Jeg ventet på mail fra deg. Jeg skal be teknisk om å korrigere numrene til dette. Så gir jeg deg beskjed på mail når det er i orden.

Ha en fin dag!

Mvh Christina Mathisen  Supportkonsulent Visma Mamut AS

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Christine

Det virker fortsatt ikke dette med kontoutdrag, har du lagt inn IBAN nummeret mitt. Håper at dette snart kommer i orden, da jeg ikke får gjordt noe som helst i programmet.

mvh

Inger Helene

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Christine

Takk for telefonsamtale, her er IBAN nr fra DNB

Ditt IBAN-nummer:

BIC:DNBNO15035636541

DNBANOKKXXX

Elektronisk IBAN-kontonummer: 15035636541

NO6015035636541

Papirformatert IBAN-kontonummer:NO4915035636541

NO601503 5636 541

mvh

Inger helene

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Jørn

Jeg opprettet ett nytt regnskapsår 2014 og begynte å føre inn beløpene fra manuelt regnskap, fikk ikke lagret det fordi balasen var ikke i null. (fikk ikke lagt inn alle kontoer) Alle poster forsvant (men ligger lagret når jeg begynner å slå de inn på nytt) Fikk ikke fylt inn kontoer etter 3000 (kortsiktig gjeld, 5910 driftsinntekter, 6010 personalkost) som ikke er i valgmappen ?

Når jeg går inn på linken du sendte, og forsøker å gå i mappen som allerede lå for 2015 får jeg ikke opp det vinduet (fikk det når jeg la 2014) 

Kan du ta kontakt med meg mandag morgen før 9:30 hadde det vært superfint.

MVH

Inger Helene

Godkjent løsning
VISMA

av Jørn Karlsen

Hei

Balansen fra 31.12.14. skal legges inn som inngående saldo pr. 01.01.15.

Vedleger link til forklaring:

http://community.visma.com/no/mamut/Produkter/Visma-eAccounting/Supportressurser/Supportartikler-eAccounting/Innstillinger/Inngaende-balanse-og-saldobalanse/

Med vennlig hilsen

Jørn Karlsen