Mine områder
Hjelp
JOM2019
CONTRIBUTOR ***

Årsregnskap NS

av JOM2019

Har programmet eAccounting Smart. Når eg vil ta ut årsrekneskapen for 2019 så finn eg kun to valg; Resultatrapporten med alle konti/beløp, eller kun med samla Driftsinntekter og samla driftsugifter. 

Er det ikkje muleg å få ut rapport etter Norsk Standard der Driftsutgiftene er slått saman slik at Varekostnad presenterast i ein post, Lønnskostnadane i ein post  osv.

vil også gjerne kunne ta ut Balanse etter Norsk Standard.

3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Det er mulig, hvis du krysser av for å vise konto når du bestiller rapporten.

Har du flere systemspørsmål, vil jeg anbefale deg å kontakte support som svarer med en gang.

I faglig forum kan det gå inntil 38 timer før du får svar.

Faglig diskusjon er et forum for spørsmål innen lover og regler i lønn og regnskap.
Har du faglige spørsmål, er du velkommen til å legge inn det her ved en senere anledning

Med vennlig hilsen
Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen

JOM2019
CONTRIBUTOR ***

av JOM2019

Eg har prøvt support, men vedkommende forstod ikkje kva som var problemet.Den løysinga du skisserar, er heller ikkje svar på mitt spørsmål. Eg leiter etter ei utskrift av årsrekneskapen som kan brukast til presentasjon overfor långjevar m.fl.  Hvis eg i Resultatrapport haker av for å vise konti så kjem alle 35 kostnadskonti opp. Eg  må ha ei utskrift der konti blir slått saman .Sjå vedlegga.

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Vi har ikke helt lik rapport som du har Vedlagt her.

V har resultat og balanse, med eller uten spesifikasjon av kontoer.

Du kan evt. ta de ut til CSV-fil fjerne kontoer og lagre den i PDF om du ønsker.

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen