avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Jørn Walle
CONTRIBUTOR **

Bokføringskonto for Investtech aksjeanalyser

av Jørn Walle

Jeg har inngått et online abonnement på Investtech's tjenester rundt aksjeanalyser osv og lurer på hvilken konto i regnskapet jeg kan bokføre dette mot?

Jørn Walle

Capital Investment AS

3 SVAR 3

av Jørn Karlsen

Hei

Hvis dette er et gebyr for Honorarer for økonomisk og juridisk bistand

Så ville jeg ført dette på konto 6720 Honorarer for økonomisk og juridisk bistand

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen

Jørn Walle
CONTRIBUTOR **

av Jørn Walle

Hei.

Jeg brukte konto 6720 i fjor, men tenkte kanskje at denne type tjeneste var mer lik økonomiske tidsskrifter (Ala Finansavisen osv). Det er jo på en måte tilgang til økonomisk informasjon / statestikk / anbefalinger osv som jeg selv bruker som grunnlag for egne investeringsvalg.

Jørn

Godkjent løsning
Jørn Karlsen
VISMA

av Jørn Karlsen

Hei

Økonomiske tidsskrifter (Ala Finansavisen osv. ville jeg ført på 6840 Aviser, tidsskrifter, bøker etc

Men bistand og rådgivning hører mer hjemme på konto 6720 Honorarer for økonomisk og juridisk bistand.

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen