avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

afvanniekerk
CONTRIBUTOR *

Det er differanse mellom post 150 i Avstemming av egenkapital (RF-1052)

av afvanniekerk

Hei

Jeg fikk en melding at

Skjema inneholder feil

Det er differanse mellom post 150 i Avstemming av egenkapital (RF-1052) og post 9450 i Næringsoppgave 2 (RF-1167)

Men talle stemme, se vedlagt. Hvordan fikser jeg dette?

Mvh

Andre

3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Det er 10 ,- kr i differanse.

Hvis du går inn i skjema RF-1052 Avstemming av egenkapital og legger inn kr. 10,- i post 116 Andre endringer, så skal post 150 i Avstemming av egenkapital stemme med Næringsoppgaven post 9450.

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen

afvanniekerk
CONTRIBUTOR *

av afvanniekerk

Hei Jørn

Jeg ser ikke disse 10,-. Begge poster har 24 615,-

Klarte å fikse problem med å skrive 10,- på post 116, deretter slette den og da trykke lagre. Beløp er fortsatt  24615, men feil er borte.

Mvh

Andre 

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Beklager, jeg så feil.

Da skal du ikke ha noen differanse, og derfor ingen feilmelding.

Du kan forsøke å sende overskjemaene til Altinn og se om du får samme feilmelding der.

Evt. kontakte support som svarer på systemspørsmål. og kan feilsøke om noe er feil.

Faglig forum, er et forum for spørsmål innen lover og regner i regnskap og lønn.

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen