Mine områder
Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Hjelp
Przemyslaw Hibowski
CHAMPION **

Faktura fra bemanningsbyrå

av Przemyslaw Hibowski

Hei

Vi driver med elektroarbeid og av og til trenger flere ansatte. Jeg har nettopp mottatt en faktura fra et bemmaningsbyrå for utleie av elektriker. Jeg lurer på om jeg bør bokførte den på 4500 eller 6795 (annen fremmed tjeneste, ikke opplusningspliktig)?

På forhånd takk for hjelpen

5 SVAR 5
Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Innleie av arbeidskraft skal føres på konto 4500 Fremmedytelser og underentrepriser

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Visma Mamut AS
Jørn Karlsen

KristinaR
CHAMPION *

av KristinaR

Hei, 

Jeg mottatt faktura fra bemanningsbyrået for rekruttering og annonsering på finn.no Hvilken konto skulle jeg bruke?

Takk for hjelpen 

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

ei

Det er ingen standard konto for denne typen kostnader.

Men du kan opprette egen konto 6730 Bistand ansettelse eller det navnet du ønsker å bruke på dette.

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen

KristinaR
CHAMPION *

av KristinaR

Tusen takk for hjelp

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Bare hyggelig.

Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen