Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Føre Bilag Medlemskap

av Anonymous

Heihei! Jeg er en kunstner og har et kunstnermedlemskap i en bedrift. Det er et årlig medlemskap på 2499kr. Jeg har fått faktura og den er betalt men nå må jeg føre dette bilaget. 

Hvilke kontonummer bruker jeg på dette? Og hvilket kontonummer skal på kredit og hvilke skal på debet? 

Tusen takk for svar på forhånd 😃

5 SVAR 5
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Dette føres som en inngående faktura under Kjøp

Kredit 2400 Leverandørgjeld

Debet 7400 Kontingent, fradragsberettiget

Så fører du betalingen slik når den er betalt:

Kredit 1920 bankinnskudd

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen

Debet 2400 Leverandørgjeld.

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Nå så klarte jeg å lage en leverandørfaktura fra fortiden, også trykket jeg inn feil måned. Så den ble registrert nå og sendt til betaling. Men den er allerede betalt. Hvordan sletter jeg den? 

Fordi den skal jo ikke betales.. den er allerede betalt 

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Da går du inn i nettbanken og sletter betalingen.

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Jørn Karlsen

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Nå så klarte jeg å gjøre en feil en gang til og leverandørfakturaen ble sendt til banken, til betaling igjen 😵🤯🤯 Dette er jo krise nå har jeg to som er sendt til betaling som ikke er ment til å betales 😅 Hvordan stopper jeg denne betalingen og sletter leverandør fakturaen som er feil? 

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Du sletter betalingen i nettbanken din.

Så går du på fakturaen som du har ført dobbelt eller feil, trykker handling og annuller.

Med vennlig hilsen
Jørn Karlsen