avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn

Logg inn eller registrer en ny bruker for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Føring av AGA og Skatt

Hei

Etter A-melding har jeg lagt beløp for AGA og skattetrekk klare til betaling på skattetrekksbankkonto.

Ønsker å få det fram på likviditetprognosen, så burde jeg legge det inn som leverandørfaktura?

Eventuelt hvordan bør jeg kontere "2770 skyldig arbeidsgiveravgift" og "2600 forskuddstrekk" ift i kasse/bank?

Atle

5 SVAR 5
Highlighted

Re: Føring av AGA og Skatt

Hei Atle

Dessverre kommer ikke Skatt og Arbeidsgoveravgift inn i likviditetsprognosen.

I utgangspunket er det utgående faktura, Inngåendefaktura, MVA som er med i Likviditetsprognosen. Det er en prognose, og kan ha avvik eks i forhold til Skatt og AGA. Men merk deg Likviditetsprognose, er kun en prognose.

Med vennlig hilsen

Visma Mamut AS

Jørn Karlsen

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Hei Jørn

Klar over at det er en prognose, men syntes det allerede er et godt verktøy og tenkte at det kanskje kunne utvides.

Da holder vi styr på det likevel, det går fint.

Takk for hurtig svar.

Atle.

Highlighted

Hei Atle

Ja jeg er ikke uenig, som har nevnt det for utviiklings avdelingen etter din forespørsel i går.

Så absolutt et godt innspill. Takk.

Med vennlig hilsen

Visma Mamut AS

Jørn Karlsen

Highlighted
CONTRIBUTOR ***

Hei!

Er dette implementert nå?

Highlighted

Hei

Nei ikke pr. i dag dessverre.

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Visma Mamut AS
Jørn Karlsen