for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Løst! Gå til løsning.
Hei John
Det er helt riktig, du må legge inn Korreksjon/ekstra skattetrekk i minus. Slik at det totalt blir null.
Slik jeg ser på dine rapporter så er det vanskelig å se om det er helt riktig, uten å se mer i ditt system.
Anbefaler deg å ta kontakt med support, da de bistår med system spørsmål.
Siden dette er et faglig forum, som gir svar på lover og regler innen lønn og regnskap.
Med vennlig hilsen
Visma Mamut AS
Jørn Karlsen
Hei John Christian
Da kom vedlegget ditt
Hvis du legger inn kr. +2430,- i ekstra skattetrekk/korreksjon, vil du se skatte trekket blir kr. 0,-
Med vennlig hilsen
Visma Mamut AS
Jørn Karlsen
Hei Jørn,
Takk for tilbakemelding. Jeg vet ikke hvorfor vedlegget ikke kom med, men jeg forsøker å laste det opp en gang til.
-jc-
Hei John
Det rilig lønnsart du benytter, Hvorfor skattetrekket blir slik kan jeg ikke svare på uten så se lønnsslippen på skjerm. Du har ikke lastet opp noe vedlegg her.
Men for å nullstille skattetrekkert er det riktig slik du skriver. Bruk lønnsart Korreksjon/ekstra skattetrekk og legg inn skattetrekket i minus.
Gjør deg oppmerksom på at forsikringer skal innberettes hver måned slik at det blir trukket rett skattetrekk av de ansatte og at du får beregnet arbeidsgiveravgift fortløpende hver måned.
Med vennlig hilsen
Visma Mamut AS
Jørn Karlsen
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.