Mine områder
Hjelp
vibeke nyvold
CONTRIBUTOR **

Innsendelse av årsregnskapet til Brønnøysund

av vibeke nyvold

Jeg har nå avsluttet regnskapet mitt og ønsker å sende årsregnskapet til Brønnøysund. Det ser ut som jeg der skal fylle inn skattekostnad på ordinært resultat. Betyr det at jeg først må gjøre skattemeldingen og så lager jeg årsoppgjøret til Brønnøysund?

3 SVAR 3
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Ja det er korrekt. i AS, så starter man med Skattemelding, næringsoppgave mm, som skal sendes inn til Skateetaten med frist 31.05., så er fristen for å sende inn årsregnskapet til Brønnøysund med frist 31.07.

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen

vibeke nyvold
CONTRIBUTOR **

av vibeke nyvold

Hei,

Hvordan sender jeg årsregnskapet til Brønnøysund? Lurer på om jeg kan ha glemt det?

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Hvis du brukte Visma eAccounting Skattemodulen, til å sende inne skattemelding, næringsoppgave. Kan du der også sende inne Årsregnskapet til Brønnøysund, der du finner egen mulighet til å sende inn årsregnskapet.

Hvis ikke logger du deg inn i Altinn.no og søker på skjema RR-0002, og sender inne skjema der.

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen