Mine områder
Hjelp
Jørn Ølmheim
CONTRIBUTOR *

Innsyn i utviklingsløpet til Website løsningen

av Jørn Ølmheim

Ser flere svar på forespørsler i ulike forum der det refereres til at nyttig funksjonalitet er spilt in til "backlog" og vurderes for levering i senere versjoner. Uten at vi som brukere kan se på disse backlogene og være med på å påvirke prioriteringen samt få oversikt over planlagte releaser, er dette lite nyttig som svar.

Jeg ber om at dere gir oss noe innsyn i utviklingsprosessen ved å dele release planer og vurdere om dere skal legge ut backlog i et åpent verktøy.

Jeg er klar over at det ikke er åpen kildekode dere utvikler, men det går likevel an å ha en åpen backlog.

1 SVAR 1
Godkjent løsning
Jan Helge Eikrem
VISMA

av Jan Helge Eikrem

Hei Jørn,

Med bakgrunn i at Visma er et internasjonalt selskap der salg av produkter og utvikling skjer på tvers av landegrenser, samt konkurransesituasjonen og ulike samarbeidsavtalen i de ulike markedene, kan vi dessverre ikke ha et åpent roadmap rundt våre løsninger.

Vi har selvsagt en målsetning om å utvikle alle våre løsninger basert på kundeønsker og hva markedet til en hver tid krever av våre systemer for å være konkurransekraftige. Alle ønsker vi mottar fra våre kunder blir grundig vurdert opp mot hva volumet av kunder ønsker og hvilken retning Visma ønsker å gå med våre produkter.

Dersom du har konkrete ønsker om ny- eller forbedret funksjonalitet setter vi stor pris på dette. Bruk gjerne vårt Ideforum for Website/-shop her på Community til dette, Brukerforum.

Ønsker deg en fin dag videre.

Med vennlig hilsen,

Jan Helge Eikrem, Product Manager