Mine områder
Hjelp
Anne Lise Nuth
CONTRIBUTOR ***

Kundefordringer

av Anne Lise Nuth

Saldo på kundefordringer (1500) er 16 602,00 kr per 31.12.2015. Jeg startet med Visma eAccounting i begynnelsen av 2015 og regner med at det er feilføringer fra denne tiden. Hvordan fører jeg dette på en enkel måte så det går i null?

6 SVAR 6
Anne Lise Nuth
CONTRIBUTOR ***

av Anne Lise Nuth

Den ligger som vedlegg 26.mai

Men jeg sender den på nytt

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Anne Lise

Du har funnet bilaget som er feil, men du oppgir ikke hva som er ført i dette bilaget.

Så for å kunne gi deg et svar, må jeg se føringen din. Fint om du kan legge ved et bilade av selve føringen.

Med vennlig hilsen

Visma Mamut AS

Jørn Karlsen

Anne Lise Nuth
CONTRIBUTOR ***

av Anne Lise Nuth

Support sier at de ikke vet hvordan dette skal gjøres riktig regnskapsmessig. De sier det må føres et motbilag til A640; en fiktiv innbetaling. Hvordan gjør jeg dette? Blir dette riktig regnskapsmessig?

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Anne Lise

Bar du fant feilen.

Da må jeg be deg kontakte support, da bistår med tekniske spørsmål i systeet, da dette er et forum for spørsmål innen lover og regler for regnskap, og lønn.

Med vennlig hilsen

Visma Mamut AS

Jørn Karlsen

Anne Lise Nuth
CONTRIBUTOR ***

av Anne Lise Nuth

Jeg fant bilaget som er årsak til feilføringen. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg korrigere bilaget. Hva skal jeg gjøre?

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei Anne Lise.

Du sier du har en saldo på konto 1500 pr. 31.12.15. Stemmer ikke disse fordringene?

Gå til regnskap - Utskrifter å skriv ut liste over åpne poster for kunder, og velg pr. 31.12.15.

Hvis disse postene ikke er riktige, så må du korrigere de bilagene som da er lagt inn, på samme måte som de ble ført da du la inn inngående saldo.

Med vennlig hilsen

Visma Mamut AS

Jørn Karlsen