for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei,
hvilken lønnsart kan jeg bruke for diett for langtransportsjåfører i Mamut One? Trekkfrit sats kr 300,-
Løst! Gå til løsning.
Hei
Her må du lage ny lønnsart selv, siden denne lønnsarten ikke ligger som en standard lønnsart i Visma Mamut.
Se vedlegg for innstillinger på lønnsarten.
Så kan du under feltet formel, legge inn 300 så kommer beløpet opp automatisk.
Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂
Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen
Hei Jørn
Hvilken lønnsart kan jeg benytte i Visma eAccounting til samme formål?
Med vennig hilsen
Jan Freberg
Hei
Visma eAccounting Lønn er en forenklet lønnsversjon, og det er begrenset sett med lønnsarter.
Det er dessverre ingen annen lønnsart du kan benytte til dette. Da blir det feil rapportering til Skatteetaten og NAV.
Så anbefaler at du bruker eAccounting Payroll lønnssystem, som er et fullverdi lønnssystem. Og som er integrert med Visma eAccounting.
Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂
Med vennlig hilsen
Jørn Karlsen
Takk for raskt og ryddig svar👍
Med vennlig hilsen
Jan Freberg
Hei
Takk, bare hyggelig.
Lykke til.
Med vennlig hilsen
Jørn Karlsen
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.