Mine områder
Hjelp
Anonymous
Ikke relevant

Spørsmål om regnskapsfeil

av Anonymous

Hei!

Vi mottok på e-post et spørsmål fra Asbjørn til Jørn vedrørende feil i regnskapet. Jeg legger det ut her slik at svaret og kan komme andre kunder til gode som måtte lure på det samme.

Kort oppsummert er spørsmålet:

1. Firmaet har fått avvik i regnskapet pga. momsbeløp på en faktura. Fakturaen er skrevet ut med automatisk bokføring uten at momsbeløpet, som står på fakturaen, har kommet med på utgående moms. Alle andre fakturaer er korrekte. Hva har skjedd og hvordan kan dette korrigeres?
  2. I balansen er det kommet med et beløp under eiendeler uten at jeg har bokført noe på denne kontoen (kto. 1210). Hva kan dette komme av?

Med vennlig hilsen
Tove

3 SVAR 3
Godkjent løsning
Henrik Horn
VISMA

av Henrik Horn

Hei! 

Denne mottok du et svar på kl 08:39 i dag. Ser at du også har bekreftet det i saken, så bra du har kommet videre. Er det noe mer i den saken anbefaler jeg deg å svare (behold emnefeltet) og legg til informasjon.

Ha en fin dag og god jul!

mvh Henrik - Mamut Support

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Jeg har fortsatt ikke hørt noe vedrørende løsning på mitt problem.  Vennligst svar så snart som mulig.

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Det er vanskelig å gi deg ett generelt svar på dine spørsmål, så vil vil kontate deg direkte for å se nærmere på hva som har skjedd. Slik at vi kan hjelpe deg å løse saken.