avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Anna Szulc
CONTRIBUTOR *

Trenger inntekter et eget bilag?

av Anna Szulc

Hei igjen.

Enda et spørsmål: Jeg har enkeltmannsforetak, psykolog (derfor ikke MVA) og har forstått fra regnskapsfører at alle posteringer skal ha bilag.

Når jeg ser på innbetalinger jeg har fått, i Visma, kommer det ikke opp et alternativ/ en fane i høyre side av skjermen, (som med utgifter) hvor jeg kan legge ved bilag. Hvorfor det? Betyr det at innbetalinger fra kunder ikke skal følges av bilag (bilde av faktura fra meg for eksempel?).

Takk for svar!

Mvh. Anna Szulc.

3 SVAR 3

av Jørn Karlsen

Hei

Du skal ha bilag på alle innkjøp, faktura/kvitteringer.

Men bankbilag skal du ikke ha bilag på.

Men alle bilagsføringer skal ha en mulighet for å knytte opp et bilag.

Spørsmål vedr. ditt system, om hvorfor d ikke får knyttet til bilag, må du kontakte support som svarer på tekniske spørsmål.

faglig forum er et forum for spørsmål innen lover og regler i lønn og regnskap.

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Visma eAcconting AS
Jørn Karlsen

Anna Szulc
CONTRIBUTOR *

av Anna Szulc

Jeg forstår. Men spørsmålet gjaldt ikke utgifter fra min side, fakturaer og ting jeg har betalt, men altså INNTEKTER, penger som er kommet inn fra kunder. De skal altså følges av et bilag, de også, om jeg forstår riktig?

Mvh. Anna Szulc.

Godkjent løsning
Jørn Karlsen
VISMA

av Jørn Karlsen

Hei

Inntekter skal det være bilag på. 

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Visma eAcconting AS
Jørn Karlsen