for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei
Har i år avskrevet et større beløp som skulle vært av skrevet over flere år.
Hvordan skal jeg da føre dette i RF 1084?
Hei
Da må du føre det beløpet som du har avskrevet. da blir prosenten feil. Og skjema kanskje avvist i Altinn.
Du må da kontakte skatteetaten og be om en lønsing.
Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂
Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen
takk for svar
Har også noe som jeg avskriver fremdeles, skal jeg skrive ut 2 skjema, ett for d som er avskrevet hver måned og et for det store beløpet som er avskrevet alt i et?
Hei
Du skal ha et avskrivningsskjema for hver eiendel.
Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂
Med vennlig hilsen
Jørn Karlsen
Hei igjen
Har nå skrevet RF 1084 skjema, men summen blir annerledes en det jeg har i regnskapet, enda jeg har ført inn de samme tallene som er avskrevet i følge regnskap.
så da blir det feil i næringsoppgaven med 205 kr. Hva har jeg gjort feil?
Hei
Det er vanskelig å svare på da jeg ikke ser ditt regnskap, eller skatteskjemaer.
For å kunne gi deg riktig svar, må jeg se regnskapet, og skatteskjemaene.
Bistår deg gjerne, men da må du booke konsulent time som du kan gjøre her
Evt. kan du be skatteetaten om hjelp.
Med vennlig hilsen
Jørn Karlsen
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.