for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hva gjør jeg feil?
Har prøvd å avskrive eiendeler som ikke har vært skreve av på mange år, min egen feil. fikk beskjed hvordan jeg skulle føre det, men nå står det som anleggsmidler på balanseraportten i minus. skal det det ? eller vil det nå følge meg videre? Hva har jeg gjort feil?
Hei
Siden jeg ikke ser balansen din, så er det vanskelig å si hva som er feil.
Men eiendeler skal være bokført til Debet.
Når du så avskriver eiendeler så skal du kreditere eiendeler konto 1xxx og debet konto 6010 Avskrivninger.
Så spørs det hva du har gjort.
Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂
Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen
hei
takk for svar. men er det noen som kan hjelpe meg med å se hva som er feil?
summen på bank er feil, den var rett før jeg begynte med årsavlutting, kassee/kontant stemte også før årsavslutting og den er helt vekke fra balansen.
Hei
Vi har konsulenttjenester, hvor du kan avtale med en av våre konsulenter tid, Hvor de logger seg på ditt system samtidig som de snakker med deg på telefon.
Du kan bestille konsulent på denne linken
Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂
Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.