for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.
Hei
Ser jeg har lagt inn næringsinntekten på RF-1175/RF-1167/RF-1242 Inntekt fra annen næring,
skal føres på RF-1175 annen næring. hvordan kan jeg ordne dette i skattemeldingen?
Har enkelmannsfåretak uten ansatte.
Løst! Gå til løsning.
Hei
Fint om du svarer på siste melding, da blir det lettere å følge tråden her.
Du har helt korrekte skjemaer: RF-1030, RF-1175, RF-1224 og RF-1084
Hvor får du denne feilmeldingen ? fint om du vet kan legge ved bilde så jeg ser hele feilmeldingen.
Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂
Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen
Hei
Etter hva jeg skjønner så fyller du ut skjemaene manuelt i Altinn?
Ved bruk av Visma eAccounting Skattemodulen, får du alle skjemaene inkl. din private skattemelding ferdig. og kan sende dette inn automatisk til Altinn.
Inntekten fra ditt ENK skal inn i din Skattemelding på post 1.6.2
Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂
Med vennlig hilsen
Jørn Karlsen
Hei og takk for svar
Jeg har lastet ned skattemeldingen fra altinn til skattemodulen. På 1.6.2 står den personligeinntekt fra annen næring, men så er den også oppført under næringsinntekt med RF-1175/RF-1167/RF-1242 inntekt fra annen næring. Skal ikke den bare stå med RF-1175 næringsoppgave 1
Hei
Det er riktig at Næringsinntekt skal stå i skattemeldingen i post 1.6.2.
Så skal du også sende inn næringsoppgave Men ikke 3 forskjellige.
Kan du i skattemodulen gå til Skatteskjemaer og ta bilde av hvilken skjemaer skattemodulen har opprettet? Og legge ved et bilde her.
Med vennlig hilsen
Jørn Karlsen
De andre skjemaene er underlag for skattemeldingen. Så det skal være helt riktig.
Karenlyst allé 56
0277 Oslo, Norge
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.