avbryt
Viser resultater for 
Søk heller etter 
Mente du: 
Mine områder

Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

CONTRIBUTOR *

hvordan bokfører man WEB design tjeneste ?

av Sandra MNæss

God dag

Hei. Hvordan bokfører man kjøp av tjenester i forbindelse med produksjon av medlemsblad // annonser - design  ? Annen fremmed tjeneste 6790? eller 6722 konulenttjenester kommunikasjon, desig , web? 

Den design- og kommunikasjonsbyrå jobber med oppdatering av nettsiden også. Hvordan bokfører man det også? 6790? 6722?

takk på forhånd

sandra 🙂

1 SVAR 1
Godkjent løsning
VISMA

av Jørn Karlsen

Hei

Denne typen kostnader kan føres på flere kontoer.

I Visma eAccounting er det en innebygget konto hjelp, hvor du kan søke opp stikkord på hva du har kjøp. Og få forslag til riktig konto, og beskrivelse av hver konto.

Jeg ville valgt en av de to første kontoene som har med kostnader på hva du har betalt for:

6820 - Trykksaker

Beskrivelse av kontoen: 

Her føres kjøp arbeid av trykksaker som kataloger, flyers, plakater, brosjyrer og så videre.

7320 - Reklamekostnader

Beskrivelse av kontoen:

Her føres reklamekostnader som annonser i aviser eller digitale media.

6790 Annen fremmed tjeneste

Beskrivelse av kontoen:

Kjøp av tjenester for selskapets "indre" liv eller administrasjon (og som ikke går på produksjon av noe du selger

Konto 6722 er ikke en standardkonto så vet ikke hva den heter. Men kontoklasse og gruppe 67xx, omhandler regnskap og juridiske kostnader.

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen