Mine områder
Logg inn eller registrer en ny bruker

for å automatisk få tildelt relevante områder i Mine områder.

Hjelp
IngerLise119
CONTRIBUTOR *

leie av internett.

av IngerLise119

Vårt lille AS-firma er avhenging av god linje så vi har fiber, i dette området er det kun firmaer som kan få fiber og ikke privat.

Linja vi har brukes 50/ 50 på privat og firma, kan vi som private dele regningen med firmaet på en eller annet måte?

Vi tar ikke ut noe lønn og selve firmaet er etablert i en container på egen tomt,  

3 SVAR 3
IngerLise119
CONTRIBUTOR *

av IngerLise119

Hvordan er det praktisk lurest å gjøre dette? Overføre penger fra privat til ASet eller betale halve regningen fra firmaets kontor og halve privat? Med Fakturaen arkivert hos firmaet?

Godkjent løsning
Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Jeg ville betalt den privat, og så betalt deg selv privat fra bedriften. Slik at det kun er beløpet som firma skal dekkes som blir ført i firmaet. Så må du ha fakturaen som bilag i ditt regnskap.

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen

Anonymous
Ikke relevant

av Anonymous

Hei

Siden du har et AS, så kan du føre eks. 50% av kostnaden på firmaet, og resten må betales privat. Du legger da ved fakturaen i AS selskapet, med notat om at 50% gjelder kostnad til AS.

Hvis du synes dette innlegget besvarte spørsmålet ditt med en god løsning, vennligst trykk "Godta" som løsning 🙂 Dette hjelper både oss og andre brukere i Community 🙂

Med vennlig hilsen
Visma Visma eAccounting AS
Jørn Karlsen