Mina produkter
Hjälp
Anonymous
Inte tillämpbar

Kunna ändra namnet på bifogade pdf-filer och koda in tex kundens ordernummer.

av Anonymous
Status: Prioriteras inte

Våra kunder har efterfrågat mer info i själva namnet på PDF-filen som de får när vi mailar en faktura eller ett Ordererkännande.

 

I dagsläget har vi kodat under företagsinställningar, företag och E-post-texter: Ordererkännande #DOKNR# [#ERTDOKNR#] så att de får med sitt ordernummer i Ämnesraden på mailet.

 

Tyvärr går själva filnamnet inte att ändra någonstans. Standard är: Order confirmation-XXXXXX

 

Kan man få till i framtida uppdatering så att under företag kanske en flik "filnamn e-post" finns som en kategori och där kunna ändra några få saker så det blir typ: Ordererkännande #DOKNR# [#ERTDOKNR#] tex.

5 Kommentarer
Isac Falkenberg
PARTNER
av Isac Falkenberg

Hej Andreas, 

Detta kan du redan göra i systemet. Du får gå till layoutmallen för respektive dokument. 

Där kan du välja vilket dokumentnamn som PDFn ska få. Detta hänger också med när du skickar på E-post. 

 

filnamn.png

Anonymous
Inte tillämpbar
av Anonymous

Hej Isac

 

Tack för svar.

 

Så ser inte min malleditor ut. Är det Visma Administration 2000 du visar där?

Isac Falkenberg
PARTNER
av Isac Falkenberg

Hej, 

Om det är Visma Administration 2000 du har så kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Min skärmklipp är från Visma.net. Antog att det var Visma.net du efterfrågade om ett förbättringsförslag i eftersom det är där som inlägget är postat. 

 

 

Anonymous
Inte tillämpbar
av Anonymous

Ok, jag hittade inte något liknande för 2000. Tänkte det var ett ställe för alla Visma.

 

Hoppas de läser här då.

av Christian Sandell
Status changed to: Status: Prioriteras inte
 

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här