Mijn Communities
Help
asteeghs1
CHAMPION *

Bestanden proefproductie komen in beschikbaar voor ontvangen

door asteeghs1

Bij elke proefproductie die wij draaien komen bestanden beschikbaar voor ontvangen in bestandsuitwisseling. Bij verzenden/ontvangen met IBU hadden wij dit uitgeschakeld voor proefproducties. Wij willen dit uitzetten want zo loopt beschikbaar voor ontvangen erg vol. Ik kan alleen zo snel niet vinden hoe ik het moet uitzetten, waar kan ik dat doen?

4 ANTWOORDEN 4
asteeghs1
CHAMPION *

door asteeghs1

Dank jullie voor het meedenken. Ik heb de werkgeverscode in payroll gemal in de proefproductie op alleen ontvangen in Zenden en Ontvangen gezet. Bij de salarisproductie blijft de code staan op beide. Net een proefproductie gedraaid en er komen nu idd geen bestanden in bestandsuitwisseling. Maar ik ga ervan uit dat we dit elke maand opnieuw moeten instellen in de proefproductie en wij zijn eigenlijk op zoek naar een vaste instelling voor de proefproductie. Volgens mij was die er eerst nl. wel maar die kan ik niet vinden.

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn (Bijgewerkt ‎15-01-2024 08:32 door cvanstijn )

@asteeghs1 Dit hebben wij ook. Nu alleen voor de proefproductie JWP. In december 2023 hadden wij dit niet en ook niet voor de proefproducties van januari 2024.

 

Maar het heeft met onderstaande code in Gemal volgens mij te maken dat die met 4 gevuld dient te worden en dan worden automatisch al die bestanden aangemaakt. En daar zou je eigenlijk ook een keuze dienen te hebben dat dat dan niet hoeft aangemaakt te worden.

 

cvanstijn_0-1705303551810.png

 

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Volgens mij zet je hiermee niet een proefproduktie uit. Deze werkgeverscode is toch alleen om aan te geven om alle produkties, dus ook proefprodukties, te ontvangen via alleen Zenden en Ontvangen (IBU) of alleen Bestandsuitwisseling of beiden.

ZGV-Louis
CHAMPION *

door ZGV-Louis

Via payroll gemal Overzichten en bestanden > algemeen deze onderstaande code op alleen bestandsuitwisseling zetten bij de volgende zending.

ZGVLouis_0-1705061602148.png