Mijn Communities
Help
fayebuterxa
CONTRIBUTOR *

Toegang tot de Yourforce Recruitment API

door fayebuterxa

Hi all,

 

Voor een klant proberen we een koppeling te maken met de Youforce Recruitment API. We hebben al meerdere keren de integratie aangevraagd (scope recruitment), maar ze blijven jammer genoeg op pending staan. Zowel een test van begin dit jaar (eind januari) als een aanvraag van deze maand (25 juli) blijft hangen op dit punt. Dit terwijl een andere integratie wel binnen een dag is goedgekeurd.

 

Heeft iemand enige idee waarom dit is? En/of heeft iemand toevallig tips voor ons hoe we dit proces kunnen versnellen/vergemakkelijken?

Ik hoor het heel graag!

Vriendelijke groetjes, Faye

1 ANTWOORD 1
Goedgekeurde oplossing
René Sanders
VISMA

door René Sanders

Beste @fayebuterxa,

 
Voor het activeren van een API bij een specifieke klant, kan de klant contact opnemen met zijn CSM-er.  De CSM-er zal de nodige stappen ondernemen om de API voor u te activeren.

Mocht het gaan om een verkenning van de API, dan kunt u de technische documentatie terugvinden via de Youforce API Documentation. Hier is tevens een swagger documentatie opgenomen van de betreffende API. Ook hebben wij op deze site een link naar een postman collectie opgenomen waarmee u een eerste verkenning van de API kunt doen.


Mocht u verder willen in het partner programma, dan adviseren wij u om contact op te nemen met Partner management. U kunt hiervoor op de  website van Partner Management uw contactgegevens achterlaten. Mijn collega's zullen dan contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet,
René Sanders