Mijn Communities
Help
Ellie van der Heide
CHAMPION **

Controle declaraties meerdere personen - svp zichtbaar maken wie fiatteerde in voorgaande stap

door Ellie van der Heide (Bijgewerkt ā€Ž30-03-2022 11:46 door Ellie van der Heide )

Ik heb een test gedaan in de app voor een declaratie reiskosten. En deze verwerkt via de desktop versie  van declaraties. Een "leidinggevende" heeft een declaratie goedgekeurd. Daarna komt hij door de ingerichte workflow bij de Salarisadministratie. Deze ziet het tabblad reacties (ziet er mooi uit) waarin staat dat de declaratie is goedgekeurd. Ik zou graag zien dat zichtbaar is wie heeft goedgekeurd. Zeker omdat er soms meerdere teamleiders zijn geautoriseerd voor een team en het niet vanzelfsprekend is, dat de standaard leidinggevende heeft goedgekeurd. Mocht je toch nog even ruggespraak willen hebben met die teamleider, dan is het handig om terug te kunnen zien wie de actie heeft gedaan (net zoals in Self Service). 

2 ANTWOORDEN 2
Ellie van der Heide
CHAMPION **

door Ellie van der Heide

Dat verklaart het, ik had zelf alle stappen in de test gedaan. Ik zal kijken of ik dit item weer kan verwijderen. 

Goedgekeurde oplossing
Bastiaan Friederichs
VISMA

door Bastiaan Friederichs

hi @Ellie van der Heide,

Ondanks het feit dat we een bevinding aan het onderzoeken zijn met het weergeven van de naam, zou het zo moeten zijn dat de naam altijd weergegeven wordt tenzij je zelf de actie hebt uitgevoerd:

Voorbeeld waarbij Andres heeft ingediend en Remco heeft goedgekeurd:

BastiaanFriederichs_0-1648634959200.png


Voorbeeld waarbij "ik" heb ingediend en Remco heeft goedgekeurd:
BastiaanFriederichs_1-1648635045790.png

Mijn naam ontbreekt en het berichtje staat aan de rechterzijde.

Beetje vergelijkbaar met een groepsgesprek in Whatsapp waar je eigen berichten ook niet voorzien zijn van je naam.

Het hangt er dus vanaf met welke gebruiker/persoon je bent ingelogd en naar welke declaratie je kijkt..