Mijn Communities
Help
Ellie van der Heide
CHAMPION **

Controleren declaraties: filter én sortering gewenst

door Ellie van der Heide (Bijgewerkt ‎06-04-2023 08:46 door Ellie van der Heide )

Nu het aantal declaraties via de App toeneemt hebben wij diverse wensen. Wie herkent deze dan graag jouw like! 

1.

Filter gebruiken in  declaratie niet mogelijk (zoals in SS wel kan). Je ziet alles door elkaar, de sortering is standaard op datum waarop declaratie betrekking heeft, terwijl dit niet altijd wenselijk is. 
Het zou handig zijn te kunnen filteren op: 

a. van tot en met “datum indienen declaratie” (wij keuren tm bepaalde datum goed net als in Self Service - daarna gaan declaraties in nieuwe maand mee. 

b. soort declaratie 

c. declaraties van specifieke persoon zodat voor een controle makkelijk te zien is of er meerdere declaraties van dezelfde persoon zijn. Als je bijvoorbeeld constateert dat deze een denkfout maakt in een declaratie dan check je makkelijk of dit bij andere declaraties ook gebeurt. 

 

2.
Sortering declaraties op achternaam niet mogelijk (bij voorkeur zien wij ook eerst achternaam dan voornaam). 
Er zijn meerdere controleurs die in basis “hun eigen achternaam letters werknemers controleren. Nu moeten ze hun werknemers “er uit vissen”. 

 

3. 

Meer standaard gegevens toevoegen waarop sortering mogelijk is. 
Zoals achternaam, datum indienen, soort declaratie, datum laatste wijziging. 
4 ANTWOORDEN 4
Hillary Amoah
CONTRIBUTOR ***

door Hillary Amoah

Hoi @Ellie van der Heide.,

 

Heel herkenbaar, wij lopen hier ook tegen aan. Misschien goed om jouw feedback onder ideeën te plaatsen? Ik zie hem daar namelijk niet terug. 

Ellie van der Heide
CHAMPION **

Gedaan, dank Hillary: Controleren declaraties: filter én sortering gewen... - Visma Community

Allen graag weer je like op dit item!

oscarwolbrink
CHAMPION *

door oscarwolbrink

Ik zou graag de export functie apart willen autoriseren voor de SA en de configuratie (beheer) alleen voor de beheerders.

De SA wil maandelijks een lijst hebben, zodat ze deze kunnen controleren, dus de exportfunctie.

Handleiding Youforce app & desktop 'Gewerkte dagen... - Visma Community 4.3 in deze handleiding

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

door Gea Bussink-Veerbeek