Mijn Communities
Help
marjavanderkolk
CHAMPION ***

Meer controles invoegen op app

door marjavanderkolk

Nu kun je indien gewenst 2 controles in bouwen in de app.

Voor de meeste zaken is dat voldoende maar voor bijv. een declaratie VOG of SKJ is bij ons in HRSS in de workflow ook de personeelsadministratie als extra schakel omdat zij de data noteren zodat de signalering op het verlopen hiervan door hen wordt geregistreerd.

Deze optie is er nu niet dus hoe doen jullie dat ? Hoor graag jullie bevindingen.

Of laten jullie dit dan niet via de MGR (leidinggevende) lopen maar met 2 controles via PA en SA?

 

Marja van der Kolk
5 ANTWOORDEN 5
marjavanderkolk
CHAMPION ***

door marjavanderkolk

Dit is alweer enige tijd geleden en omdat we tot nu toe niet met de app voor declareren werkte, ben ik benieuwd of hier al verandering in is, dus dat je meer controles kunt inbouwen? Dit omdat we zowel de PA als ook de SA als controle willen... of laat je dan de MGR er tussenuit vallen, hetgeen uiteraard ook een optie is.. Hoor graag van jullie terug. Gr. Maraj

Marja van der Kolk
Marianne Marsman
CHAMPION ***

door Marianne Marsman

Wij zouden ook graag 3 controles willen. LG-PA-SA.

 

marjavanderkolk
CHAMPION ***

door marjavanderkolk

@Lieke Sterk Huis het vullen van de datum is inderdaad een handmatige actie die door de dames van de personeelsadministratie wordt gedaan zodra de originele VOG/SKJ wordt ingeleverd. 😉

Marja van der Kolk
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lieke Sterk Huis

@marjavanderkolk, wij hebben in HRSS hetzelfde proces ingericht, maar dan korter (medewerker - PA - SA). Echter mijn vraag is eerder hoe je dan de afgiftedatum in Beaufort noteert. Dit kan niet in de App, dus dan is dat weer handmatig. Of hebben jullie dit anders ingericht?

Marianne Marsman
CHAMPION ***

door Marianne Marsman

Ik zou ook graag zien dat je meer controles kan gebruiken, bij sommige declaraties heb ik er 3 nodig en soms zelfs 4 controles.